داستان این فیلم درباره امین کارگر تعدیلی یک کارخانه است که در پی بیکاری دچار مشکلات اجتماعی و اقتصادی شده و برای رفع این مشکل ناچار زندگیش به زندگی فردی به نام معیری گره می خورد...

به گزارش مهر،فیلم تلویزیونی "روز شصتم" به کارگردانی علیرضا سبزواری اواخر خردادماه آماده پخش می‌شود.
سبزواری به خبرنگار مهر گفت: تدوین این فیلم 90 دقیقه‌ای تمام شده و پیروز ارجمند برای "روز شصتم" موسیقی می‌سازد. صداگذاری را محمدرضا یوسفی انجام می‌دهد. فیلم اواخر خردادماه آماده پخش و به سیمافیلم تحویل داده می‌شود.
پرویز فلاحی پور، کاوه خداشناس، مریم کاویانی، رضا بنفشه خواه، آتوسا گودرزی، آذر نجیبی، معصومه نظیف، رضا اخلاقی، حسن خوانساری، پروین میکده،کتایون الهی و... بازیگران این فیلم هستند.
سید امیر پروین حسینی تهیه‌کننده "روز شصتم" است. داستان این فیلم درباره امین کارگر تعدیلی یک کارخانه است که در پی بیکاری دچار مشکلات اجتماعی و اقتصادی شده و برای رفع این مشکل ناچار زندگیش به زندگی فردی به نام معیری گره می خورد.
عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده: بابک سیمانی، مدیر تصویر برداری: بابک بذرافشان، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، صدابردار: وحید دوزنده، طراح گریم: افروز پوجاریا، دستیار دوم کارگردان: امیر جاودان زرین، منشی صحنه: فریده رزمی، عکاس: سمیه جعفری، روابط عمومی: الهه گودرزی.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com