همسر معتمدآریا در پایان خاطرنشان كرده است:«فاطمه معتمدآریا در مدت برگزاری جشنواره كن با هیچ خبرنگار و رسانه داخلی یا خارجی...
 
  همسر معتمدآریا به اخبار منتشر شده از جشنواره كن اعتراض كرد:
«انتشار هرگونه عكس و مطلب پیگرد قانونی خواهد داشت» 
همسر فاطمه معتمدآریا با ارسال یادداشتی نسبت به اخبارنادرست منتشر شده درباره‌ی این بازیگر در جشنواره كن اعتراض كرد و در جهت روشن شدن افكار عمومی توضیحاتی را ارایه داد.
احمد حامد در یادداشتی كه در اختیار سرویس سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،قرار داده آورده است: «هفته گذشته یكی از سایت‌های غیرمجاز در اقدامی غیر مسؤولانه و شیطنت‌آمیز خبری تحت‌عنوان حضور فاطمه معتمدآریا با مچ بندسبز در جشنواره كن را منتشر كرد. در متن خبر، تصویری كه اینجانب از ایشان دیدم در محل غرفه فروش لوازم آرایش بانوان به طور خصوصی گرفته شده بود با چند حلقه النگوی بدلی رنگارنگ زرد و قرمز و آبی و... متاسفانه روز گذشته تیتر همین خبر كه تنها چند ساعت روی سایت مذكور وجود داشت دست مایه سخنرانی یكی از نمایندگان محترم مجلس برای هجوم علیه ایشان شد.
اینجانب ضمن تقبیح عملكرد نابخردانه و موذیانه سایت مذكور انتظار دارد كه استناد به مطالب اینگونه شبكه‌ها و اشاعه مندرجات آنها كه برای اكثریت جامعه قابل دسترسی نیستند و قانونا غیر مجاز هستند مبنای قضاوت مسؤولان محترم قرار نگیرند.»
همسر معتمدآریا در پایان خاطرنشان كرده است:«فاطمه معتمدآریا در مدت برگزاری جشنواره كن با هیچ خبرنگار و رسانه داخلی یا خارجی حاضر به مصاحبه نشده است و چاپ و انتشار هر گونه عكس، تصویر و مطلب برله و علیه ایشان برخلاف تمایل بوده و موجب پی‌گیری قانونی خواهد بود.»
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir 
 
مطالب پیشنهادی:
نماینده مجلس: «ف.م» بازیگر آشپزباشی ممنوع‌التصویر شود!