پدرم بسیار ناگهانی دچار حمله قلبی شد و درد شدیدی را در دستش احساس كرد و تنها در عرض یك ربع و قبل از آن كه به بیمارستان منتقل شود درگذشت...
 
به گزارش فارس،«محمدرضا اعلامی» نویسنده و كارگردان سینمای ایران پنجشنبه شب در سن 54 سالگی دار فانی را وداع گفت.
 «آرش اعلامی» فرزند این مرحوم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با تائید این مطلب گفت: شب گذشته پدرم بسیار ناگهانی دچار حمله قلبی شد و درد شدیدی را در دستش احساس كرد و تنها در عرض یك ربع و قبل از آن كه به بیمارستان منتقل شود درگذشت.
وی ادامه داد: هنوز هیچ چیز از جزئیات مراسم خاك‌سپاری و تشییع پیكر پدرم مشخص نیست.
بر اساس این گزارش، محمدرضا اعلامی كارگردانی فیلم‌های سینمایی رازها (1383)، ساقی (1380)، آشوبگران (1377)، آن سوی آینه (1376)، افعی (1371)، عشق و مرگ (1369)، شناسایی (1366)، ترنج (1365) و نقطه ضعف (1362) را در كارنامه هنری خود دارد.
وی مدت‌ها بود كه مشغول تدارك ساخت فیلم سینمایی «ماشاءالله خان دربارگاه هارون رشید» به تهیه‌كنندگی «مرتضی شایسته» بود كه قرار بود تا یك‌ماه آنیده در شهرك سینمایی كلید بخورد اما درگذشت ناگهانی وی مانع ساخت دهمین فیلم بلند سینمایی‌اش شد.
«محمدرضا اعلامی» چندی پیش با استفعای «مهدی كرم‌پور» از شورای صنفی نمایش به عنوان نماینده كانون كارگردانان در شورای صنفی انتخاب شده بود كه قرار بود به عنوان رئیس نیز در جلسه هفته آینده انتخاب شود.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com