در قصه فیلم ، جكی چان در نقش یك آدم ماجراجو به سبك كاراكتر ایندیاناجونز ظاهر می‌شود كه علاقه زیادی به تاریخ كهن چین دارد..
 
به گزارش جام جم آنلاین، «جكی چان» بازیگر قدیمی سینمای هنگ كنگ این روزها در حال انجام كارهای پیش تولید فیلم جدید سینمایی خود «زودیاك چینی» است كه قرار است یك كار اكشن و ماجراجویانه باشد.
 چان در حالی نقش اصلی این فیلم را بازی می‌كند كه خودش كارگردان و تهیه كننده آن نیز هست.«زودیاك چینی»‌ اواسط فصل تابستان جلوی دوربین می‌رود. دو فیلمنامه نویس تازه وارد سینمای هنگ كنگ، فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند و گفته می‌شود چان تغییراتی در آن ایجاد كرده است.
در قصه فیلم ، جكی چان در نقش یك آدم ماجراجو به سبك كاراكتر ایندیاناجونز ظاهر می‌شود كه علاقه زیادی به تاریخ كهن چین دارد.
این مرد راهی سفری هیجان‌انگیز به دور دنیا می‌شود تا لوازم و اشیای عتیقه‌ای را پیدا كند كه باعث خلق بزرگترین حوادث تاریخی در تاریخ كشور چین شده‌اند.
این سفر با یكسری ماجراجویی همراه می‌شود و كاراكتر اصلی قصه، به زودی متوجه می‌شود كه در سفر اكتشافی خود تنها نیست.
وی مجبور می‌شود با شخصیت‌های منفی قصه كه قصد بهره‌برداری منفی از این اشیاء را دارند، در افتاده و با آنها مبارزه كند.
چان این روزها مشغول پیدا كردن دیگر بازیگران «زودیاك چینی» است و قصد دارد از چند بازیگر مطرح سینمای چین و هنگ كنگ در این نقش‌ها استفاده كند.
این بازیگر رزمی كار كه از چهار دهه قبل كار بازیگری را شروع كرده، از سال 1979 وارد فعالیت فیلم‌سازی شد و تا به حال 15 فیلم سینمایی را كارگردانی كرده است.
آخرین فیلم او در مقام كارگردان «من كی هستم؟» است كه در سال 1998 اكران عمومی شد.
چان بازیگر اصلی فیلم‌های خود نیز بوده است. این بازیگر همین روزها نسخه فیلم موفق نوجوانانه دهه هشتادی «بچه كاراته» را روانه پرده سینماهای جهان خواهد كرد.
او در این فیلم در نقش یك استاد هنرهای رزمی ایفای نقش كرده كه به یك نوجوان كمك می‌كند،تا با یادگیری فنون هنرهای رزمی به مقابله با آدم‌های بد ماجرا بپردازد.
جكی چان سال قبل در مصاحبه‌ای گفت بازی در نقش این استاد كاراته در نسخه جدیدی از فیلم آرزوی دیرینه‌اش بوده است.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir