ماهایا پطروسیان بازیگر فیلم «ازدواج در وقت اضافه» گفت: فیلم تا حدودی طنز و تا حدودی فانتزی است و برعكس این‌گونه كارها كه در زمان كمی ساخته می‌شود، بیش از 50 روز با گریم بسیار سنگینی كار كردیم و...
 
  به گزارش ایسنا، سعید سهیلی گفت: «ازدواج در وقت اضافه» قرار نیست یك فیلم كمدی باشد بلكه یك فیلم مفرح و شاد است. 
این كارگردان كه در مراسم افتتاحیه‌ی اكران فیلمش سخن می‌گفت، اظهار امیدواری كرد استقبال مناسبی از این فیلم در سینماها شود.
مرتضی شایسته مدیر هدایت فیلم هم كه پخش این فیلم را عهده‌دار است، گفت: سعید سهیلی بعد از مدت‌ها ساخت آثار جنگی، «چارچنگولی» را ساخت كه بسیار موفق بود و این فیلم هم كه در مایه‌های طنز است، فیلم جذاب و خوبی است.
در این مراسم با حضور شایسته، سهیلی و سعید قائمی نجفی رییس هیات مدیره‌ی موسسه‌ی هنرنمایی پارسیان كه برپایی این مراسم را عهده‌دار بود، از عوامل فیلم تقدیر شد.
ماهایا پطروسیان بازیگر فیلم «ازدواج در وقت اضافه» با ابراز رضایت از حضور در این فیلم گفت: فیلم تا حدودی طنز و تا حدودی فانتزی است و برعكس این‌گونه كارها كه در زمان كمی ساخته می‌شود، بیش از 50 روز با گریم بسیار سنگینی كار كردیم و بسیار فیلم پرزحمتی بود.
مجید صالحی، علی صادقی، بهاره افشاری، محمود بهرامی، ملكه رنجبر، بازیگران این فیلم به همراه كوروش پیرو (عكاس)، میترا احمدی (مدیر تولید)، امیر توسلی (آهنگساز) و ایرج شهرزادی (صداگذار) از عوامل حاضر در این مراسم بودند.
هم‌چنین در این مراسم از حسین ملكی فیلمبردار پیش‌كسوت سینما تقدیر شد.
ملكی گفت: 50 سال در كارم عجول بودم و با عجله كار می‌كردم و این باعث شد كارهایم كیفیت زیاد مناسبی نداشته باشد تا در نهایت در فیلم «تارا و تب توت فرنگی»‌ با سعید سهیلی همكار شدم و از او یاد گرفتم آرامش خاصی در كار داشته باشم و آرام‌تر كارم را ادامه دهم.
در ابتدای این مراسم كه در سینما آزادی برپا شد، تیزری از كارهای موسسه‌ی هنرنمای پارسیان پخش و در ادامه مهربان فرهودی به نمایندگی از علی اسدزاده مدیرعامل این موسسه توضیحاتی را ارایه كرد.
در این مراسم كه اجرای آن را جواد یحیوی بر عهده داشت، افراد دیگری چون علی معلم، تهمینه میلانی، محمدحسین فرح‌بخش، جواد رضویان، جواد عزتی، رضا داوودنژاد، جلیل فرجاد، لیلا اوتادی و امیر سمواتی حضور داشتند.
«ازدواج در وقت اضافه» كه مشتركا توسط هنرنمای پارسیان و گوهران فیلم تهیه شده است با بازی جمشید هاشم‌پور، ماهایا پطروسیان، مجید صالحی، بهنوش بختیاری، علی صادقی، بهاره افشاری، محمود بهرامی، ملكه رنجبر، مهران رجبی، پریسا رضایی درباره‌ی فرهاد است كه به همراه دوست و نامزدش برای به دست آوردن ثروت مادربزرگ قصد كشتن او را می‌كنند، اما انگار این مادربزرگ را به هیچ طریقی نمی‌شود از سر راه برداشت و تازه او عاشق هم می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir