كارگردان فیلم از انجام اصلاحاتی در فیلم خبر داده و قرار است پس از انجام اصلاحات به شورای پروانه نمایش عرضه شود و درصورتی‌كه با انجام اصلاحات مشكل فیلم حل شود...
 
به گزارش ایلنا، علیرضا سجادپور از احتمال نمایش فیلم‌های كپی برابر اصل ساخته كیارستمی و پاداش به كارگردانی كمال تبریزی خبر داد.
علیرضا سجادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت نمایش فیلم سینمایی زم‌هریر گفت: كارگردان فیلم از انجام اصلاحاتی در فیلم خبر داده و قرار است پس از انجام اصلاحات به شورای پروانه نمایش عرضه شود و درصورتی‌كه با انجام اصلاحات مشكل فیلم حل شود، نسخه نهایی در شورای پروانه نمایش بررسی می‌شود.
سجادپور درباره آخرین وضعیت فیلم پاداش ساخته كمال تبریزی هم گفت: اگر فیلم پاداش باتوجه به اشكالاتی كه دارد؛ پس از اصلاحات انجام شده؛ قابل نمایش شود، نمایش عمومی آن قابل بررسی است.
مدیركل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی درباره نمایش فیلم كپی برابر اصل ساخته كیارستمی هم گفت: بعضی از فیلم‌ها قابلیت نمایش عمومی ندارند و درباره آخرین فیلم كیارستمی نیز نظر جوادشمقدری(معاون سینمایی) این است كه این فیلم قابلیت نمایش عمومی ندارد اما به نظر می‌رسد امكان نمایش كپی برابر اصل برای گروهی خاص به احتمال فراوان وجود دارد.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir