امیدواریم این مجموعه که بخشهایی از داستان زندگی شهید بابایی را به تصویر می کشد بتواند هر شب ماه مبارک رمضان لحظاتی خوب را توام با یاد و خاطره شهدا برای خانواده‌ها رقم بزند...

به گزارش ایسنا،سریال 26 قسمتی «شوق پرواز» رمضان آینده از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود. 
دكتر عباس خامه‌یار معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سریال 26 قسمتی «شوق پرواز» رمضان آینده هر شب از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.
وی افزود: 80 درصد پروژه ساخت سریال شهید بابایی با عنوان «شوق پرواز» به پایان رسیده و امیدواریم این مجموعه که بخشهایی از داستان زندگی شهید بابایی را به تصویر می کشد بتواند هر شب ماه مبارک رمضان لحظاتی خوب را توام با یاد و خاطره شهدا برای خانواده‌ها رقم بزند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری حدود 18 هزار یادواره در سراسر کشور طی سال گذشته، افزود: برگزاری این تعداد یادواره از نظر کمی تعداد بسیار بالایی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است و در سال جاری برگزاری این یادواره‌ها از نظر کیفی متحول می‌شود.
خامه‌یار با اشاره به برگزاری این یادواره‌ها به صورت خودجوش افزود: نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری این یادواره‌ها نقش پشتیبانی است و از این به بعد به سمت کاملاً خودجوش و مردمی سیر می‌کند که نشان از موج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین عموم طبقات مردم در جامعه است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir