این فیلم سینمایی پربازیگر است و حدودا 12 بازیگر اصلی و فرعی دارد كه مجموعه بازیگرانی كه در این پروژه جلوی دوربین می‌روند حدود 54 بازیگر خواهد بود...

به گزارش فارس، رضا یزدانی خواننده و بازیگر سینما نقش اول فیلم سینمایی «اینجا تاریك نیست» ‌را به كارگردانی رضا خاكی به عهده دارد. این فیلم با حضور 12 بازیگر اصلی و فرعی جلوی دوربین خواهد رفت.
 رضا خاكی كارگردان این پروژه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس، در این باره گفت: حضور رضا یزدانی در این پروژه قطعی شده است و ما مشغول رایزنی برای انتخاب 6 بازیگر اصلی دیگر فیلم هستیم.
وی افزود: این فیلم سینمایی پربازیگر است و حدودا 12 بازیگر اصلی و فرعی دارد كه مجموعه بازیگرانی كه در این پروژه جلوی دوربین می‌روند حدود 54 بازیگر خواهد بود.
خاكی با بیان این مطلب كه 20 خرداد پیش تولید این پروژه به صورت جدی شروع خواهد شد گفت: با آغاز پیش تولید جدی كار در 20 خردادماه بازبینی و انتخاب لوكیشن‌ها را كه بخشی از آن شروع شده، به صورت جدی پیگیری می‌كنیم.
وی تصریح كرد: این فیلم حدود 24 لوكیشن اصلی و فرعی دارد و برای انتخاب بازیگران آن به زمان و وقت كافی نیاز است.
خاكی همچنین به فارس گفت: داریوش باباییان با حسن نیت زیادی كه داشتند تهیه كنندگی این پروژه را به عهده گرفتند چون پروژ‌ه‌های سنگینی مثل «اینجا تاریك نیست» چندان برای تهیه كنندگان بخش خصوصی جذاب نیست و به خاطر هزینه‌هایی كه دارد آنها اغلب سعی دارند كه از این پروژه‌ها دوری كنند. امیدوارم این فیلم با كیفیتی كه خواهد داشت پاسخ خوب و مناسبی برای زحماتی باشد كه آقای بابایان متحمل شدند.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com