گروه موسیقی داركوب به سرپرستی همایون نصیری كه بیش از سه سال است به صورت جدی در زمینه موسیقی تلفیقی نواحی مختلف ایران و دیگر كشورها فعالیت می‌كند، نیمه اول...

به گزارش فارس،اولین آلبوم گروه موسیقی داركوب با صدای مهران مدیری و حامد بهداد نیمه اول تیر ماه توسط موسسه گلچین آوای شرق منتشر می‌شود.
به نقل از روابط عمومی موسسه گلچین آوای شرق، علی شجاعی مدیر موسسه گلچین آوای شرق با اعلام این خبر گفت : این آلبوم شامل 10 قطعه است كه بیشتر قطعات آن جدید هستند و تاكنون درهیچ كنسرتی اجرا نشده است.
وی افزود: البته یك قطعه قدیمی و نوستالژیك (تربت) دراین آلبوم گنجانده شده است، شش قطعه دراین آلبوم بی كلام و چهار قطعه هم با كلام است كه دوقطعه آن باصدای حامد بهداد و دو قطعه دیگر با صدای مهران مدیری اجرا شده است.
به گفته شجاعی، این قطعات بیشتر حال و هوای موسیقی نواحی خراسان را دارند كه در قطعات بی‌كلام، موسیقی نواحی دیگر همچون موسیقی آذری،كردی و جنوبی نیز اجرا می‌شود.
مدیر موسسه گلچین آوای شرق خاطرنشان كرد: گروه موسیقی داركوب به سرپرستی همایون نصیری كه بیش از سه سال است به صورت جدی در زمینه موسیقی تلفیقی نواحی مختلف ایران و دیگر كشورها فعالیت می‌كند، نیمه اول تیر ماه امسال اولین آلبوم خود را هم نام با گروهش روانه بازار موسیقی ایران می‌كند.
وی ادامه داد: همایون نصیری (پركاشن)، بابك بروجردی (پیانو/كیبورد)، دارا دارایی (گیتار باس) ، امید حاجیلی (ترمپت) اعضای اصلی گروه را تشكیل می‌دهند.
شجاعی با اشاره به این كه داركوبی‌ها آخرین كنسرت‌شان در بهار سال گذشته با استقبال زیادی روبه رو شد، خاطرنشان كرد: داركوبی‌ها قرار است نیمه مرداد ماه امسال كنسرتی در تهران برگزار كنند كه در این كنسرت گروه موسیقی داركوب بر روی ریتم تأكید ویژه خواهند داشت.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com