داستان «دختر جنگل» که تهیه کنندگی آن را «ناهید فیلم» برعهده دارد، در دهه ۱۳۳۰ اتفاق می افتد. این فیلم روایت زندگی پدر و دختری است که به دلیل عقاید خرافی و رنگ روشن چشم دختر...
 
شهاب حسینی در روایت نیکی کریمی
شهاب حسینی در جدیدترین فیلم نیکی کریمی با عنوان «روایت»، ایفای نقش خواهد کرد. پیش تولید این فیلم سینمایی در حال انجام می باشد. تاکنون نیز حضور تعدادی از عوامل فنی در «روایت»، قطعی شده است. شهاب حسینی در «روایت»، یکی از نقش های اصلی را بازی می کند و در این فیلم، با نیکی کریمی هم بازی خواهد بود. شهاب حسینی و نیکی کریمی پیش از این در هیچ فیلمی هم بازی نبوده اند و برای نخستین بار، در فیلم «روایت» مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نیکی کریمی پیش از این نیز در دومین تجربه کارگردانی اش با عنوان «صبح روز بعد»، علاوه بر کارگردانی ایفاگر نقش اصلی این فیلم نیز بود. تهیه کننده «روایت» سومین فیلم نیکی کریمی، «جهانگیر کوثری» می باشد. فیلم برداری «روایت» که اثری اجتماعی و شهری است، اواخر خردادماه جاری در تهران آغاز می شود. شهاب حسینی که سال گذشته با دو فیلم «آناهیتا»ی عزیزا... حمیدنژاد و «حوالی اتوبان» سیاوش اسعدی در جشنواره فجر حضور داشت، فیلم «پرسه در مه» را آماده نمایش دارد.

شبنم قلی خانی به دختر جنگل پیوست

شبنم قلی خانی به گروه بازیگران فیلم سینمایی «دختر جنگل»، به کارگردانی «حجت ا... سیفی» پیوست. پیش تولید این فیلم مدتی پیش آغاز شده است و بیشتر عوامل و بازیگران آن، انتخاب شده اند. «حجت ا... سیفی» در انتظار حمایت های مالی مسئولان است و در صورت تحقق وعده آنان، اواخر خرداد ماه جاری، «دختر جنگل» را جلوی دوربین خواهد برد. به جز شبنم قلی خانی تاکنون حضور بازیگران دیگری چون جهانگیر الماسی، علی دهکردی، مهرداد فلاحتگر و عباس شجاع، در این فیلم قطعی شده است. قرار است بازیگران دیگری نیز تا هفته آینده به فهرست گروه بازیگری این فیلم اضافه شوند. داستان «دختر جنگل» که تهیه کنندگی آن را «ناهید فیلم» برعهده دارد، در دهه ۱۳۳۰ اتفاق می افتد. این فیلم روایت زندگی پدر و دختری است که به دلیل عقاید خرافی و رنگ روشن چشم دختر، از روستایشان تبعید می شوند و به جنگل پناه می برند. در ادامه نیز پدر دچار جذام می شود و اتفاقاتی عجیب برای آنان رخ می دهد. شبنم قلی خانی که در فیلم هایی چون «مریم مقدس»، «یک الف ناقابل»، «عطش» و «وعده دیدار» ایفای نقش کرده است، فیلم «خاطره» نادر طریقت را آماده نمایش دارد.

یکتا ناصر جلوی دوربین رفت

یکتا ناصر در فیلم تلویزیونی «تنهایی یک نفس»، به کارگردانی «محسن توکلی»، مقابل دوربین رفت. تصویربرداری این فیلم ۹۰ دقیقه ای مدتی است که آغاز شده است. با پایان سکانس های تهران، گروه برای ادامه کار به شمال کشور خواهند رفت. تهیه کنندگی این فیلم را که مضمونی اجتماعی دارد، «ایرج طایفه» برعهده دارد. فیلم نامه «تنهایی یک نفس» را «سمیه تاجیک» نوشته است و در آن به جز یکتا ناصر، بازیگران دیگری چون فرهاد جم، شهره سلطانی، خسرو فرخزادی، کیانوش گرامی و مهوش وقاری ایفای نقش دارند. یکتا ناصر که در فیلم هایی چون «ساقی»، «سرود تولد» و «قتل آنلاین» بازی کرده است، فیلم «قند تلخ» محمد عرب را آماده نمایش دارد. یکتا ناصر فیلم اکران نشده «عاشق مترسک» ساخته زنده یاد «مهدی نوربخش» را در کارنامه دارد. پس از گذشت شش سال و با وجود درگذشت کارگردان آن، متاسفانه هنوز تکلیف نمایش عمومی این فیلم مشخص نشده است.

امیرحسین مدرس در مسیر آسمان

امیرحسین مدرس در فیلم تلویزیونی «مسیر آسمان» به کارگردانی «علی عطشانی»، ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که بیستم خرداد ماه جاری کلید می خورد، از محصولات شبکه دوم سیما می باشد. داستان «مسیر آسمان»، درباره کارگری است که در بخش خدمات فرودگاه حجاج کار می کند و قرار است به سفر حج برود. سفر وی با دو خانواده دیگر گره می خورد و اتفاقاتی برایش رخ می دهد. به جز امیرحسین مدرس بازیگران دیگری چون خاطره حاتمی، شهرام عبدلی، فرحناز اصغری ، مرجان سپهری، مجید شهریاری، بهزاد حاج کندی و مهدی موسی خانی، در این فیلم حضور خواهند داشت.امیرحسین مدرس که سابقه مجری گری را در کارنامه اش دارد، در فیلم هایی چون «روزگار سپری شده»، «گرگ و میش»، «دوشیزه باران» و سریال «یوسف پیامبر» ایفای نقش کرده است.

 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com