مثلث برموا كه سالهاست به صورت یكی از بحث‌های اصلی رسانه‌ای درآمده،در اقیانوس آتلانتیك شمالی قرار دارد و از آن به عنوان یك منطقه شوم اسم برده می‌شود...

به گزارش فارس، ماجراجویی‌های كاراكتر ایندیاناجونز در قسمت پنجم مجموعه فیلم «ایندیاناجونز» به مثلث برمودا و جنبه‌های پر رمز و راز این منطقه می‌رسد. 
منابع نزدیك به سازندگان فیلم می‌گویند این كاراكتر در تازه‌ترین قسمت این مجموعه فیلم، سخت‌ترین و پرچالش ترین ماجراجویی خود را انجام می‌دهد.
«جرج لوكاس» كه یكی از تهیه‌كنندگان فیلم است، كار نگارش فیلمنامه را با همكاری «استیون اسپیلبرگ» كارگردان آن انجام داده است.
كار نگارش فیلمنامه چند هفته دیگر تمام می‌شود و قرار است كلید فیلمبرداری آن ماه سپتامبر زده شود.
به گفته لوكاس‌: «این قسمت فیلم هیجان انگیزترین قسمت آن خواهد بود و ایندیاناجونز با اتفاقات عجیب و غریب ویژه‌ای رو به رو خواهد شد.»
مثلث برموا كه سالهاست به صورت یكی از بحث‌های اصلی رسانه‌ای درآمده،در اقیانوس آتلانتیك شمالی قرار دارد و از آن به عنوان یك منطقه شوم اسم برده می‌شود.
در طول دهه‌های گذشته تعداد زیادی از هواپیماها و كشتی‌هایی كه در نزدیكی این محل بوده‌اند، به شكل ناگهانی ناپدید شده‌اند و كسی اطلاعی از وضعیت آنها ندارد.
برای مدتی گفته می‌شد ساكنان سیارات دیگر در این محل حضور دارند و به آدم‌ربایی مشغولند. این نظریه هم مطرح است كه نیروهای نظامی آمریكا در این مكان در حال انجام یك سری آزمایشات مخفی هستند.
از آنجا كه هنوز هیچ كس نتوانسته واقعیت های مربوط به مثلث برمودا را كشف كند، بعید به نظر می‌رسد كاراكتر ایندیاناجونز هم بتواند كمكی به حل این موضوع كند.
برخی منابع نزدیك به پروژه سینمایی ایندیاناجونز می‌گویند به احتمال زیاد پنجمین قسمت این مجموعه فیلم، آخرین قسمت آن خواهد بود.
سازندگان فیلم در ارتباط با این خبر هنوز هیچ موضع گیری نكرده‌اند.
«هریسون فورد» برای پنجمین بار در نقش كاراكتر ایندیاناجونز ظاهر می‌شود و «شیالابوف» (كه از قسمت چهارم به این مجموعه پیوست) دوباره در نقش پسر جوان ایندیاناجونز بازی خواهد كرد.
او در این قسمت فیلم هم نقش مهمی دارد.
«ایندیاناجونز 5» -كه نام كامل آن به زودی اعلام خواهد شد- اواسط فصل تابستان سال آینده اكران عمومی بین‌المللی می‌شود.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com