قصه این فیلم پررمزوراز دلهره‌آور درباره روزنامه‌نگاری سمج است كه مشغول تحقیق پیرامون مرگ مشكوك یك دختر جوان است...

به گزارش فارس،نسخه دوباره‌سازی شده و انگلیسی‌زبان «خالكوبی اژدها» در مرحله انتخات دو بازیگر اصلی خود متوقف مانده و هنوز معلوم نیست چه كسانی این نقش‌ها را بازی خواهند كرد.
 در تازه‌ترین اخبار مربوط به نسخه دوباره‌سازی شده این فیلم سوئدی، شنیده می‌شد كه «دانیل كریگ» در حال مذاكره با تهیه‌كنندگان آن است.
نتیجه مذاكرات هنوز معلوم نیست و گروهی از تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند بعید می‌دانند دانیل كریگ با تهیه‌كنندگان فیلم به توافق برسد.
قبل از این تهیه‌كنندگان نسخه جدید «خالكوبی اژدها» با جرج كلونی،برادپیت و جانی‌دپ مذاكره كرده‌اند اما هیچ یك از این سه بازیگر نتوانستند با سازندگان فیلم به توافق برسند.
«نومی راپاسه» بازیگر نسخه اریژینال فیلم نیز پس از گفت‌وگو با تهیه‌كنندگان نسخه جدید، اعلام كرد علاقه‌ای به تجدید نقش خود ندارد.
در حالی كه گفته می‌شود احتمالاً «كری مولیگان» این نقش را در نسخه جدید بازی خواهد كرد،نام آنا هاتاوی، كریستین استوارت، ناتالی پورتمن و اسكارلت یوهانسن هم شنیده می‌شود.
«دیوید فینچر» كارگردان این فیلم است و قرار است فیلم در فصل تابستان 2012 به روی پرده سینماها برود.
نسخه اصلی كه با همكاری دانمارك و نروژ ساخته شد،قسمت اول یك تریلوژی سینمایی است كه براساس قصه كتاب پرخواننده «استیگ لارسن» تبدیل به فیلم سینمایی شد.
قصه این فیلم پررمزوراز دلهره‌آور درباره روزنامه‌نگاری سمج است كه مشغول تحقیق پیرامون مرگ مشكوك یك دختر جوان است.
این فیلم دو سال قبل تبدیل به یكی از پرفروشترین محصولات سال سینمایی كشورهای اسكاندیناوی شد.
«نلیز آردن اوپلف» كارگردان فیلم با این كار،تبدیل به یكی از مطرح‌ترین فیلم‌سازان كشور خود شد.
فیلم‌نامه نسخه جدید انگلیسی‌زبان را «استیو زالیان» می‌نویسد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com