داستان فیلم زندگی یك زن و مرد را به تصویر می‌كشد كه توسط چهار نفر مرد خشن برای گرفتن پول به گروگان گرفته می‌شوند. این دو در این ضمن به دریافت‌های جدیدی از خیانت و فریب می‌رسند...

به گزارش ایسنا، «نیكولاس كیج» و «نیكول كیدمن» دو هنرپیشه مطرح هالیوودی در پروژه سینمایی «تخطی» همبازی می‌شوند. 
این دو در این درام اكشن و ماجراجویانه به عنوان یك زوج كه به تازگی ازدواج كرد‌ه‌اند، رودرروی هم قرار می‌گیرند.
بنابر اعلام ورایتی، شركت فیلمسازی «نیو ایمج/میلنیوم» از ماه آگوست پروژه «تخطی» را در ایالت لوئیزیانا مقابل دوربین می‌برد.
بنابراین گزارش، «اروین و نیكلر»، «اوی لریز» و «دنی دیمبورت» به عنوان تهیه‌كننده با پروژه تخطی همكاری خواهند كرد.
داستان فیلم توسط كارل گاجوسك و الی ریچبورگ به نگارش درآمده است و زندگی یك زن و مرد را به تصویر می‌كشد كه توسط چهار نفر مرد خشن برای گرفتن پول به گروگان گرفته می‌شوند. این دو در این ضمن به دریافت‌های جدیدی از خیانت و فریب می‌رسند.
تخطی چهارمین همكاری بین كیج و كمپانی نیوایمج /ملنیوم خواهد بود.
كیج پیشتر در پروژه‌های عصبانی رالذن، ستوان بد و مرد ساحره با این كمپانی همكاری كرده است.
نیکول ماری کیدمن، متولد ‌٢٠ ژوئن ‌١٩٦٧ بازیگر آمریکایی- استرالیایی و برنده جایزه اسکار است که به خوانندگی نیز پرداخته است.
پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوایی (ایالات متحده) متولد شده است و به همین دلیل دارای هردو ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد.
پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش « جانلا» آموزشیار پرستار بود.
در سال ‌١٩٧٣ میلادی یعنی در شش سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد. او در زندگی خود دو بار ازدواج کرد که یکی از آنها با تام کروز در سال ‌١٩٩٠ بود و در سال ‌٢٠٠١ کار آنها به طلاق کشیده شد. در این بین آنها دو فرزند به نامهای ایزابلا جین (‌١٩٩٢) و کانرآنتونی (‌١٩٩٥) را به فرزند خواندگی قبول کردند. دیگر ازدواج وی با کیث اوربان در ژوئن سال ‌٢٠٠٦ است.
اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ساعت‌ها (٢٠٠٢) ، خرس نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره برلین برای فیلم ساعت‌ها (‌٢٠٠٣) و جایزه بهترین نقش اول زن در جشنواره فیلم انگلستان برای فیلم ساعت‌ها از جمله جوایز سینمایی او هستند.
از فیلم های كیدمن میژ‌توان به گروه سارقین بی‌ام‌اکس، برندگان، ویتنام ، یک استرالیایی در رم،‌ زندگی من،‌ بتمن برای همیشه، تصویر یک بانو، چشمان نیمه بسته نیمه باز، مولن روژ،‌ دیگران ،‌ دختر جشن تولد،‌ ساعت‌ها ،‌ داگویل، کوهستان سرد،‌ تولد، مترجم،‌ افسون‌شده، پاهای شاد،‌ خز، تهاجم ،‌ استرالیا ،‌ دختر دانمارکی و «نه» اشاره كرد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir