اکبر عبدی
او با اشاره به حضور خود به عنوان بازیگر در نمایش «سوپر بقال ایرونی» گفت: «در این نمایش هفت تا هشت تیپ را همزمان ایفا خواهم کرد و...
 
اکبر عبدی از اجرای نمایش «سوپر بقال ایرونی» اواخر مردادماه سال جاری در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی زندگی خبر داد.
بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در این باره گفت: «نمایش «سوپر بقال ایرونی» را سه سال پیش در سه شهر اصلی کانادا به صحنه بردیم و مورد استقبال علاقه‌مندان و مخاطبان تئاتر در این کشور قرار گرفت. این نمایش داستان خانواده‌ای است که به خارج از ایران مهاجرت می‌کنند و با مشکلاتی مواجه می‌شوند.»
عبدی درباره زمان و مکان اجرای این نمایش افزود: «در حال حاضر توافقات اولیه برای اجرای نمایش «سوپر بقال ایرونی» در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی زندگی انجام شده است. قصد دارم نمایش را بعد از پایان بازی‌های جام جهانی فوتبال و بعد از 20 روز تمرین به صحنه ببرم.»
او با اشاره به حضور خود به عنوان بازیگر در نمایش «سوپر بقال ایرونی» گفت: «در این نمایش هفت تا هشت تیپ را همزمان ایفا خواهم کرد و تعدادی از نقش‌ها هم به صورت  ضبط شده در اجرا پخش می‌شوند.»
کارگردان و بازیگر نمایش «مشدی عباد» درباره وضعیت اجرای این نمایش ادامه داد: «اجرای نمایش «مشدی عباد» به سال آینده و بعد از تولید فیلم سینمایی این اثر موکول شده است. نمایش «مشدی عباد» را در دو نوبت و به دو زبان فارسی و آذربایجانی اجرا خواهیم کرد.»
اکبر عبدی  حدود چهار سال پیش نمایش «اکبرآقا آکتور تئاتر» را در تماشاخانه سنگلج به صحنه برد که مورد استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر قرار گرفت.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir