«جرم» حال و هوایی سیاسی، اجتماعی و تاریخی دارد و ماجرای این فیلم، در فضای سال های پیش از انقلاب اسلامی می گذرد. «جرم» داستان مردی را روایت می کند که به هیچ وجه...
 
محمدرضا فروتن نزدیک خط پایان
به گزارش خراسان نیوز، محمدرضا فروتن بازی در فیلم سینمایی «زمان معکوس»، به کارگردانی «انورا بلوچ» را هفته آینده به پایان می رساند. این فیلم که محصول مشترک ایران و آذربایجان است، کارهای لابراتواری اش در ایران و تدوین آن در آذربایجان انجام می شود. «زمان معکوس» که برای حضور در جشنواره شرق و غرب آذربایجان آماده نمایش می شود، در جشنواره فیلم فجر امسال به روی پرده می رود. به جز محمدرضا فروتن بازیگران دیگری چون همایون ارشادی و مهدی امینی خواه، در «زمان معکوس» ایفای نقش دارند. این فیلم تضادها و مسائل جامعه مدرن را، از دید «ناظم علی اف» پلیس آذربایجانی در کشور ایران و آذربایجان، روایت می کند. محمدرضا فروتن فیلم «چهل سالگی» علیرضا رئیسیان را آماده نمایش دارد.

گوهر خیراندیش و جای خالی یک زن
گوهر خیراندیش به جمع بازیگران جدیدترین فیلم «داریوش فرهنگ»، با عنوان موقت «جای خالی زن» پیوست. فیلم برداری این اثر سینمایی اوایل تیرماه، در اراک آغاز می شود. «جای خالی زن» داستان عروسی را روایت می کند که پای سفره عقد، به جای «بله» جواب منفی می دهد. به جز گوهر خیراندیش دیگر بازیگرانی چون شقایق فراهانی، علیرضا جلالی تبار، مرجانه گلچین، صالح میرزاآقارضایی، نصرا... رادش، رضا فیاضی، رسول نجفیان، پوراندخت مهیمن، ندا مقصودی، سارا منجزی و کیانوش گرامی، در «جای خالی زن» نقش آفرینی خواهند کرد. گوهر خیراندیش که چند روز آینده بازی در فیلم جدید محمدعلی طالبی با عنوان «علفزار» را آغاز می کند، قرار است در «شهربانو» جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا ایفای نقش کند.

پولاد کیمیایی در نیمه راه یک جرم

پولاد کیمیایی بازی در جدیدترین فیلم پدرش مسعود کیمیایی را، با عنوان «جرم» به نیمه رساند. «جرم» حال و هوایی سیاسی، اجتماعی و تاریخی دارد و ماجرای این فیلم، در فضای سال های پیش از انقلاب اسلامی می گذرد. «جرم» داستان مردی را روایت می کند که به هیچ وجه نمی خواهد از عقاید و باورهایی که دارد، تخطی کند. به جز پولاد کیمیایی، بازیگرانی چون نیکی کریمی، حامد بهداد، داریوش ارجمند، شبنم درویش، جمشید مشایخی، مسعود رایگان، بهاره رهنما، سیامک انصاری، کیانوش گرامی، جلال پیشوائیان، مهرداد فلاحتگر و اکبر معززی در «جرم» نقش آفرینی خواهند داشت. پولاد کیمیایی که سال گذشته با «محاکمه در خیابان» مسعود کیمیایی میهمان سینماهای کشور بود، فیلم «زندگی با چشمان بسته» را آماده نمایش عمومی دارد. وی در این فیلم با حامد بهداد و ترانه علیدوستی هم بازی است.

سحر زکریا یکی از زنان ونوسی

سحر زکریا به زودی با فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» به کارگردانی «کاظم راست گفتار»، میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که مراحل فنی را پشت سر گذاشته، برای اخذ پروانه نمایش عمومی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است. «زنان ونوسی، مردان مریخی»، با نگاهی موشکافانه، روان شناختی و طنز، به روابط زنان و مردان می پردازد. داستان این فیلم درباره مهندس جوانی است که مبلغ زیادی پول قرض می گیرد، تا همسرش را برای اسکی به فرانسه بفرستد. در «زنان ونوسی، مردان مریخی» به جز سحر زکریا، بازیگران دیگری چون امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد، امیرحسین رستمی و شراره رخام، ایفای نقش کرده اند. سحر زکریا که در فیلم هایی چون «زن دوم» و «تله» سیروس الوند بازی کرده است، چندی است که در فیلم ها و سریال های تلویزیونی، نقش آفرینی می کند.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com