جانی دپ
بنابراعلام والت دیسنی پیكچرز، كلافلین در «دزدان دریایی ‌4 » با بازیگرانی چون جانی دپ كه بازیگر نقش...

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جانی دپ كه ایفاگر نقش كاپیتان «جك اسپرو» در «دزدان دریایی كرائیب ‌4» است، در بخش جدید این اكشن پر طرفدار با زنی روبرو می شود كه از گذشته او را می شناخته و با یك كشتی دزدان دریایی دیگر مواجه می‌شود.
سام كلافلین، ایفاگر نقش‌ «فیلیپ»، یكی از كاراكترهای كلیدی پروژه سینمایی «دزدان دریایی كارائیب ‌4» خواهد بود.
هم‌چنین «آسترید برگز - فریزبی» و «استفن گراهام» نیز از دیگر افرادی هستند كه برای بازی در این فیلم انتخاب شده‌اند.
چهارمین بخش از این سری فیلم‌های پرفروش با عنوان فرعی «موج‌های بیگانه» به تهیه‌كنندگی «جری براك هایمر» در شركت فیلمسازی والت دیسنی و بروكهیمر فیلمز تهیه و تولید می‌شود.
بنابراعلام والت دیسنی پیكچرز، كلافلین در «دزدان دریایی ‌4 » با بازیگرانی چون جانی دپ كه بازیگر نقش كاپیتان «جك اسپرو» است هم بازی خواهد شد.
بنابراین گزارش، این پروژه كه برای اكران در اواخر اردیبهشت سال ‌2011 میلادی آماده می‌شود توسط «راب مارشال» خالق «نه» كارگردانی می‌شود.
جری براك هایمر سال گذشته تهیه‌كنندگی پروژه سینمایی «جی- فورس» را در قالب سه بعدی تجربه كرده است.
جزایر «اوهایو» و «كایو ای» واقع در منطقه «هاوایی»، از تابستان امسال میزبان بازیگران منتخب و عوامل تولید جدیدترین قسمت فیلم «دزدان دریایی كارائیب؛ موج‌های بیگانه» خواهند بود.
«لیندا لینگل» یكی از مسوولان ایالتی هاوایی و «باب لژر» از مسوولان كمپانی سونی در این باره گفت: مناظر بدیع دریایی و چشم‌اندازهای بكر و طبیعی منطقه باعث انتخاب هاوایی برای لوكیشن «دزدان دریایی ‌4» بوده است.
سه قسمت اول «دزدان دریایی كارائیب» كه كارگردانی آنها را «فربینسكی» برعهده داشت، مجموعا فروش 2 میلیارد و 67 دلاری داشتند و مورد استقبال چشمگیر اهالی سینما قرار گرفتند.
«پنه‌لوپه كروز» بازیگر سرشناس اسپانیایی نیز از دیگر بازیگرانی است كه در چهارمین قسمت از فیلم «دزدان دریایی كارائیب» بازی خواهد كرد.
این پروژه اكشن برای اكران در ‌20 می (اواخر اردیبهشت) سال ‌2011 میلادی در قالب سه بعدی آماده می‌شود.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:  Isna.ir