مهران مدیری
الوند كه به همراه امیرمهدی ژوله «قهوه تلخ» را می‌نویسد، درباره روند نگارش این سریال و نوع طنز آن گفته است: در نگارش آن تلاش شده است...

مدیر شبكه سه سیما گفت: «قهوه تلخ» مهران مدیری با سه، چهار مشكل عدیده برای پخش تلویزیونی مواجه است كه برخی از موارد به كل سازمان صداوسیما، برخی مربوط به بیرون از سازمان و برخی به شبكه برمی‌گردد.
علی‌اصغر پورمحمدی به خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، افزود: در مورد «قهوه تلخ» تنها كارگردان تصمیم نمی‌گیرد، تهیه‌كننده هم هزینه كرده است و خواسته‌هایی دارد و برای نمایش آن تصمیم می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان این كه «مهران مدیری در كارهای هنری خود وسواس دارد» گفت: البته اگر متن درجه یك و طرح خوبی در اختیار داشته باشد با شبكه همكاری می‌كند.
در ادامه تخشید مدیر گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما گفت: «قهوه تلخ» مربوط به بخش خصوصی است و همكاری ما با سریال مهران مدیری صددرصد و مستمر نبوده است.
وی اضافه كرد: اگر «قهوه تلخ» برای شبكه سه سیما بود نیاز بود كه متن خوانده شود و سریال ناظر داشته باشد.
تخشید در پایان خاطرنشان كرد:‌ اگر معاون سیما می‌گوید «قهوه تلخ» كار مال ما نیست، چون سریال در بیرون كلید خورده و طرح و متن آن در سازمان صداوسیما تصویب نشده است.
گفتنی است یكی از نویسندگان «قهوه تلخ» پیش از این اعلام كرد كه این سریال قرار است در قالب لوح فشرده در شبكه‌ی نمایش خانگی عرضه شود.
خشایار الوند گفته است كه «قهوه تلخ» به گونه‌ای ساخته‌ شده كه مشكلی برای پخش از سیما نداشته باشد.
الوند كه به همراه امیرمهدی ژوله «قهوه تلخ» را می‌نویسد، درباره روند نگارش این سریال و نوع طنز آن گفته است: در نگارش آن تلاش شده است طنز ویژه مهران مدیری رعایت شود به گونه‌ای كه لهجه‌ای به تمسخر گرفته نشود و شوخی‌هایی كه در شأن مردم نیست، نوشته نشود اما سریال در عین حال بامزه باشد.
به گزارش ایسنا، مجموعه «قهوه تلخ» به تهیه‌كنندگی مجید گلیان و حمید گلیان درحال ساخت است و از بازیگران آن به سیامك انصاری، مهران مدیری، علی لك پوریان، آرام جعفری و سحر زكریا می‌توان اشاره كرد. داستان این سریال با بازی سیامك انصاری آغاز می‌شود. او در آغاز -كه در دنیای امروز می‌گذرد- یك فنجان «قهوه تلخ» می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌كند.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir
 
مطالب پیشنهادی:
 9 قسمت از «قهوه تلخ» مديری مجوز نمايش شبكه خانگی گرفت