از پذیرفتن خانواده معذوریم
فرزاد موتمن كارگردانی كه چندی پیش فیلم طنز «پوپك و مش ماشاءالله» را بر پرده سینماها داشت، ساخت سریالی را در این شبكه برای ماه رمضان امسال شروع كرد. این اولین...

سریال تازه فرزاد موتمن برای پخش در ماه رمضان از شبكه تهران آماده می‌شود
تلویزیون در این سال‌ها تلاش كرده است بهترین سریال‌هایش را در مناسبت‌های مختلف به آنتن پخش بسپارد و ماه رمضان و ایام نوروز از بهترین فرصت‌هایی بوده كه تلویزیون توانسته آثارش را به مخاطبان عرضه كند.
 
امسال هم مانند هر سال تلویزیون قصد دارد سریال‌ها و مجموعه‌های مختلفی را در ماه رمضان تهیه و پخش كند. علاوه بر شبكه‌های یك، 2 و 3، شبكه تهران هم مدتی پیش ساخت سریال ماه رمضانش را آغاز كرد. فرزاد موتمن كارگردانی كه چندی پیش فیلم طنز «پوپك و مش ماشاءالله» را بر پرده سینماها داشت، ساخت سریالی را در این شبكه برای ماه رمضان امسال شروع كرد. این اولین سریال موتمن خواهد بود كه با نام «از پذیرفتن خانواده معذوریم» جلوی دوربین رفته است.
موتمن در این سریال داستان 5 دوست را روایت می‌كند كه با هم از كودكی در یك محل بزرگ شده‌اند. دوستی این 5 نفر در طول سال‌ها با افت‌وخیزهای فراوانی همراه بوده است تا این كه بر اثر فوت بستگان یكی از آنها، یك حمام به او به ارث می‌رسد. بر اثر ماجراهایی این 5 دوست تصمیم می‌گیرند حمام را به یك سفره‌خانه سنتی تبدیل كنند.
تبدیل یك حمام قدیمی به سفره‌خانه سنتی، ماجراهای بسیاری را برای این 5 نفر و شخصیت‌های دیگر به وجود می‌آورد تا آنجا كه تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نكنند.
در این سریال تعدادی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند. برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی‌خانی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیز، ملیكا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، پرستو صالحی و داریوش كاردان بازیگرانی هستند كه در این سریال هنرنمایی می‌كنند.
معمولا هر اثر موفقی، بر اساس یك فیلمنامه منسجم و قوی شكل می‌گیرد. فیلمنامه این سریال را طلا معتضدی و عباس نعمتی می‌نویسند. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبكه تهران است و موسسه سینمای مهر آن را تهیه می‌كند. در ساخت این سریال امیر كریمی (مدیر تصویربرداری)، هادی پویان (تصویربردار)، حسین غفاری (صدابردار)، مهدی بداقی (طراح صحنه)، رعنا امینی (طراح لباس)، محمدصادق آذین (مدیر تولید)، بهرنگ توفیقی (دستیار اول كارگردان) و سیدمحمد حامد ‌رضوی (دستیار تهیه) همكاری می‌كنند.
موتمن پیشتر كارگردانی فیلم‌هایی چون باج‌خور، شب‌های روشن، هفت‌پرده، جعبه موسیقی، صداها و... را به عهده داشته است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir