در ادامه مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای و ارائه محصولات سالم و کیفی، مجموعه تلویزیونی 24 پس از پایان مراحل فنی و دریافت مجوز به شبکه نمایش خانگی می‌آید...
 
به گزارش فردا،  مجموعه تلویزیونی 24 براي نمايش در شبکه نمایش خانگی آماده شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر (TDH) با گسترش پخش سریالهای گوناگون از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای که بدون درنظر گرفتن حریم اخلاقی خانواده‌های ایرانی و با دوبله‌های بسیار ضعیف و فاقد کیفیت تهیه و روی آنتن می‌رود، شرکت تصویر دنیای هنر، حقوق پخش ویدئویی سریال "24" را خریداری کرد و این مجموعه پرطرفدار تلویزیونی که در ادامه استقبال خانواده‌های ایرانی و علاقمندان شبکه سینمای خانگی از سریال موفق" فرار از زندان" که سال گذشته در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، هم اکنون به مدیریت بهرام زند و با همکاری جمعی از بهترین دوبلورهای ایران درحال گذراندن مراحل فنی است، با تایید شورای پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجام امور فنی و کیفی از قبیل اصلاح پوشش و غیره به زودی وارد شبکه نمایش خانگی کشور می‌شود.
نادر طالب زاده(فیلمساز و کارشناس مسائل فرهنگی و هنری) نیز به‌عنوان مشاور فرهنگی، محتوایی و سیاسی بر روند آماده‌سازی این مجموعه نظارت داشته است.
24 داستان یک مامور سازمان CTU به نام جک باور است که درگیر ماجراهایی در طول 24 ساعت (یک شبانه روز) می‌شود. پخش این سریال از سال 2001 آغاز شده و اوایل سال میلادی جاری به پایان رسیده است.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: fardanews.com