بازیگران نمایش در اجرا تغییری نكردند تنها آقای مرتضی اسماعیل‌كاش در جشنواره حضور نداشت و به جای وی محمود آقازاده به ایفای نقش پرداخت...
 
به گزارش فارس، رضا ثروتی گفت: به احتمال زیاد و بر اساس صحبت‌های اولیه نمایش «مكبث» از شهریور ماه «آگوست» در هفت كشور از جمله لهستان، بوسنی، یوگسلاوی، اتریش و روسیه اجرا می‌شود.
رضا ثروتی، كارگردان تئاتر به همراه گروهش یك هفته در یك جشنواره بین‌المللی در كشور هلند حضور داشت، به گفته ثروتی این جشنواره قدمتی 20 ساله دارد و در این دوره كشورهایی از آلمان، بلژیك، سوئد، آمریكا ، چك نیز حضور داشتند.
وی به عنوان تنها نماینده ایران در این جشنواره نمایش «مكبث» را روی صحنه برد و امیدوار است با توجه به استقبال تماشاگران و پیشنهادهایی برای اجرای نمایش ، «مكبث» بتواند رتبه‌ای در جشنواره كسب كند.
ثروتی درباره جشنواره به خبرنگار تئاتر فارس گفت: این جشنواره به لحاظ امكانات در سطح بالایی قرار داشت و گروه‌های نمایشی نیز بسیار حرفه‌ای بودند.كیفیت جشنواره نیز بالا بوده و گروه‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.
بر اساس این خبر، ثروتی درباره بازیگران نمایش نیز گفت: بازیگران نمایش در اجرا تغییری نكردند تنها آقای مرتضی اسماعیل‌كاش در جشنواره حضور نداشت و به جای وی محمود آقازاده به ایفای نقش پرداخت.
نمایش «مكبث» با حمایت وزارت علوم، تحقیفات و فناوری در جشنواره روی صحنه رفت و رضا ثروتی همچنین با حمایت مركز هنرهای نمایشی نمایش «مكبث» را در چهار شهر گرجستان اجرا كرده است.
رضا ثروتی نمایش «مكبث» را فروردین و اردیبهشت سال جاری در تالار سایه تئاترشهر اجرا كرد.
 
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com