نمایش «رویای هالیوود» نوشته نیل سایمون که توسط شهرام زرگر ترجمه شده فضایی کمدی دارد. این نمایش داستان دختری است که بعد از سال‌ها دوری از پدر قصد دیدن وی را دارد. پدر نویسنده...

به گزارش مهر،نادر برهانی‌مرند نمایش "رویای هالیوود" را با حضور رضا بابک مردادماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برد.
 نمایش "رویای هالیوود" نوشته نیل سایمون که توسط شهرام زرگر ترجمه شده فضایی کمدی دارد. این نمایش داستان دختری است که بعد از سال‌ها دوری از پدر قصد دیدن وی را دارد. پدر نویسنده معروفی در هالیوود است و دختر نیز رویای بازیگری دارد ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد که ...
نادر برهانی‌مرند نمایش "رویای هالیوود" را مردادماه امسال در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برد. تا به حال حضور رضا بابک و افسانه ماهیان در این نمایش قطعی شده است. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است این نمایش همزمان با نمایش "ماکاندو" به کارگردانی آزاده انصاری اجرا شود.
گروه اجرایی دو نمایش قصد دارد نمایش "ماکاندو" نوشته نادر برهانی‌مرند و کارگردانی آزاده انصاری را در نوبت اول و نمایش "رویای هالیوود" نوشته نیل سایمون و کارگردانی برهانی‌مرند را در نوبت دوم در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا کند.
برهانی‌مرند سال گذشته نمایش "رمولوس کبیر" را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد. نمایش "ماکاندو" نیز علاوه بر موفقیت در اجرای عمومی در تئاتر شهر و دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک در چندین جشنواره بین‌المللی نیز به صحنه رفت.
 
  گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seenorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com