طرح تشکیل این انجمن را آقای قطبی دادند و امیدوارم بتوانیم به همه جا برویم و مشکلات نیازمندان را حل کنیم. ما گروه محدودی هستیم که می خواهیم در این تعداد بمانیم و...

به گزارش عصر ایران، انجمن خیریه دل شیر با حضور سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و چند چهره هنری فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
این انجمن از صبح دیروزشنبه با حضور اعضا در شیرخوارگاه شبیر در میدان خراسان تهران فعالیت رسمی خود را با حضور چهره هایی چون نیکی کریمی، افشین قطبی، مصطفی زمانی، سعید علیشاهی، امیرشاهرخ سلامیان، هنگامه قاضیانی، حسن درخشان و مهدی حاج باقر آغاز کرد.
این انجمن در نخستین اقدام خود از بخش های مختلف شیرخوارگاه شبیر بازدید کرد. جابری مدیر این شیرخوارگاه در این بازدید توضیحاتی پیرامون فعالیت های شیرخوارگاه و تعداد کودکان تحت پوشش و همچنین نحوه تامین هزینه های آن ارائه کرد.
نیکی کریمی نیز که به عنوان سخنگوی انجمن دل شیر انتخاب شده است در این مراسم گفت: بزودی تمام اهدافمان از تشکیل این انجمن را اعلام خواهیم کرد. ما نمی خواهیم بیاییم و برویم و هیچ اتفاقی نیفتد. تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم مشکلات و نیازهای این کودکان را برطرف کنیم. انجام کارها و اقدامات فرهنگی یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت انجمن ماست و امیدوارم بتوانیم در این زمینه هم موفق باشیم.
وی خاطرنشان کرد: طرح تشکیل این انجمن را آقای قطبی دادند و امیدوارم بتوانیم به همه جا برویم و مشکلات نیازمندان را حل کنیم. ما گروه محدودی هستیم که می خواهیم در این تعداد بمانیم و همفکر با یکدیگر کار را پیش ببریم.
افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با اشاره به تشکیل این انجمن گفت: هدفمان این است که بتوانیم نشان بدهیم که فرزندان ایران شیرهای بزرگی هستند و امید آینده کشور هستند.
وی ادامه داد: ما آمده ایم تا از ته قلب مان به افراد نیازمند کمک کنیم. نمی خواهیم خودمان را نشان دهیم بلکه قصد کمک کردن به افراد نیازمند را داریم چرا که اعتقا داریم کمک کردن به ایران افراد، کمک کردن به آینده ایران عزیز است و امیدوارم هر روز بتوانیم این مجموعه را بزرگتر کنیم.
قطبی افزود: برای این انجمن برنامه های زیادی داریم که امیدوارم بتوانیم با حضور چهره های مطرح و دوست داشتنی به اهدافمان دست پیدا کنیم.
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: asriran.com