داستان «جنگ جهانی زد» از طریق مجموعه‌ روایت‌های مختلف بیان می‌شود که یک محقق بی‌نام گردآوری کرده است. او به دنبال ریشه‌ها و میزان شیوع و ابعاد نوعی بیماری مسری است که باعث تبدیل انسان‌ها به...
 
به گزارش خبر آن لاین، نویسنده رمان ترسناک و آخرالزمانی «جنگ جهانی زد» از حضور براد پیت در نقش اصلی اقتباس سینمایی این رمان خبر داد.
 مکس بروکس در گردهمایی سالانه «کامیک -کان» در گفت‌وگو با شبکه ام‌تی‌وی این خبر را تایید کرد.
حضور براد پیت به عنوان بازیگر اصلی پروژه سینمایی «جنگ جهانی زد» زمانی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که شرکت «پلن بی» متعلق به او حقوق بازسازی رمان بروکس را از آن خود کرد.
داستان «جنگ جهانی زد» از طریق مجموعه‌ روایت‌های مختلف بیان می‌شود که یک محقق بی‌نام گردآوری کرده است. او به دنبال ریشه‌ها و میزان شیوع و ابعاد نوعی بیماری مسری است که باعث تبدیل انسان‌ها به موجودات زامبی و نابودی نژاد بشری شده است.
به گفته بروکس اقتباس سینمایی ساختاری متفاوت با کتاب او خواهد داشت. فیلمنامه را جی. مایکل استراچینسکی نوشته و متیو مایکل کارناهان آن را بازنویسی کرده است. از مارک فورستر کارگردان «ذره‌ای آرامش»، فیلم قبلی مجموعه جیمز باند به عنوان کارگردان این پروژه یاد می‌شود.
براد پیت پارسال فیلم «لعنتی‌های بی‌آبرو» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو را روی پرده سینماها داشت. او دو بار برای فیلم‌های «دوازده میمون» و «مورد عجیب بنجامین باتن» نامزد اسکار بوده است.
رمان «جنگ جهانی زد» یا WWZ سال 2006 منتشر شد. این کتاب دنباله‌ای بر رمان «راهنمای بقای زامبی» نوشته خود بروکس است که سال 2003 به بازار آمد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir