فروش بلیت‌های كنسرت«محمدرضا شجریان» كه قرار بود از دیروز آغاز شود به دلیل مشكلات فنی به تاریخ...

خبرگَزاری فارس:فروش بلیت‌های كنسرت«محمدرضا شجریان» كه قرار بود از دیروز آغاز شود به دلیل مشكلات فنی به تاریخ دیگری موكول شد.  
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس،فروش بلیت‌های كنسرت «محمدرضا شجریان» به همراه گروه شهناز قرار بود از دیروز در سایت www.shajarianconcert.com آغاز شود اما به دلیل مشكلات فنی این زمان به تاریخ 11 خرداد موكول شد.بر این اساس كاربران می‌توانند از این تاریخ برای تهیه بلیت‌‌های این كنسرت اقدام نمایند.
به گزارش فارس،علاقمندان برای این خرید ابتدا باید اطلاعات فردی خود را وارد و پس از خرید كارت بانك‌های اقتصاد نوین، پارسیان، سامان یا ملت و وارد كردن مبلغ مورد نظر بلیت خود را خریداری نمایند.در این روش هیچ بلیتی رزرو نمی‌شود و خرید بلیط، همزمان با انتخاب و پرداخت مبلغ آن به صورت قطعی انجام می‌شود.
كسانی كه برای كنسرت سال گذشته اطلاعات فردی خود را برای خرید اینترنتی در سایت مذكور وارد كرده‌اند نیازی به پر كردن این بخش ندارند.
بلیت‌های كنسرت استاد آواز ایران به قیمت 10 تا 35 هزار تومان به فروش می‌رسد.
گروه شهناز در این كنسرت به خوانندگی «محمدرضا شجریان» قطعاتی از موسیقی ایرانی را اجرا می‌كند كه بخشی از درآمد حاصل از این برنامه به بازسازی آرامگاه شمس تبریزی در شهرستان خوی اختصاص خواهد یافت.
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس