سیلوستر استالونه
بنابر اعلام دیجیتال اسپای، بازیگر فیلم «رمبو» درخصوص این موضوع افزود: این دشمنی به زمانی برمی‌گردد كه من با آنها برای گرفتن نقش‌های اصلی در...

سیلوستر استالونه بازیگر مطرح فیلم‌های اكشن اعتراف كرد: در یك دوره‌ای «بروس ویلیس» و «آرنولد شوایتزینگر» دشمنان اصلی من بودند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سه بازیگر برای نخستین‌بار در فیلم «دورانداختنی‌ها» ساخته‌ی «استالونه» با همدیگر همبازی شده‌اند.
بنابر اعلام دیجیتال اسپای، بازیگر فیلم «رمبو» درخصوص این موضوع افزود: این دشمنی به زمانی برمی‌گردد كه من با آنها برای گرفتن نقش‌های اصلی در فیلم‌های اكشن رقیب بودم.
استالونه افزوده است: اگرچه من به سختی درحال رقابت با آنها بودم، در عین حال به آنها حسادت هم می‌كردم.
«دور انداختنی‌ها» فیلم جدید استالونه از 13 آگوست (22 مرداد) به اكران گسترده و عمومی جهانی می‌رسد.
دور انداختنی‌ها براساس فیلمنامه‌ای از «استالونه»، بازیگرانی چون «جیسون استاتهام»، «جت‌لی»، «دولف لوندگرین»، «فورست ویتاكر»، «ساندرا بولاك» و «میكی رورك»، را با خود همراه كرده است.
چندی پیش خبر پیوستن «آرنولد شوایتزینگر» نیز به فیلم «دور انداختنی‌ها» منتشر شد.
فیلم استالونه كه اوایل بهار امسال در برزیل كلید خورد، یك اثر اكشن دلهره‌آور با زمینه‌ای سیاسی محسوب می‌شود.
خط اصلی قصه درباره‌ی یك گروه خشن است كه وظیفه دارند، برای انجام یك ماموریت مهم به یك كشور آمریكایی لاتین بروند و با دیكتاتور آن كشور مبارزه كنند.
«كوچه بهشت»، «زنده ماندن»، «سری راكی» و «رامبو4» از كارهایی قابل توجه سیلوستر استالونه به‌عنوان كارگردان هستند. او در صدد ساختن فیلم‌ «رامبو 5» نیز است.
«جان تامسون» با همكاری «كوین كینگ تمپلتون» تهیه‌كنندگی «دور انداختنی‌ها» را برعهده داشت.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir