راث، بازیگر معروف آمریكایی كه كارگردانی را از سال 2002 با ساخت فیلم «كلبه‌ تب» آغاز كرد و پس از آن فیلم ترسناك «اقامتگاه» را جلوی دوربین برد، با اشاره به این‌كه موفقیت فیلم...
 
به گزارش ایسنا،‌«الی راث» استاد آثار ژانر وحشت، تهیه‌كنندگی فیلم دلهره‌آور «آخرین استعاذه» را برعهده دارد. 
راث، بازیگر معروف آمریكایی كه كارگردانی را از سال 2002 با ساخت فیلم «كلبه‌ تب» آغاز كرد و پس از آن فیلم ترسناك «اقامتگاه» را جلوی دوربین برد، با اشاره به این‌كه موفقیت فیلم «جن‌گیر» محصول 1973 تكرار نشدنی است، این بار از تهیه‌ی فیلم جدیدش با عنوان «آخرین استغاذه» خبر داد.
بنابر اعلام ورایتی، وی در مصاحبه با شبكه‌ی سی‌.بی.اس گفت: ‌گمان نمی‌كنم هیچ فیلمسازی بتواند بر«جن‌گیر» سال 1973 غلبه كند. این فیلم قطعا یكی از ترسناك‌ترین‌های نه تنها زمان خود، بلكه زمان حال نیز محسوب می‌شود، اما شاید بتوان با طرحی نسبتا متفاوت و منحصر به فرد در عرصه‌ی آثاری با مضمون «جن‌» فیلمی قابل توجه ساخت.
با وجود ساخت آثار متعدد با مضمامینی همچون خون‌آشام ها و جن‌ها، تاكنون كسی نتوانسته موفقیت و سلطه جن‌گیر را در هنر ترساندن مخاطب به‌دست بیاورد و موفقیتی چنین به‌دست آورد.
راث نیز به این مساله اعتقاد دارد، اما به گفته‌ی وی، فیلمنامه‌ی «آخرین استغاذه» توسط «هاك بوتكو» و «‌اندرو گرلند» بسیار هوشمندانه نوشته شده است.
بنابراین گزارش، این فیلم كه حاوی مفاهیم اخلاقی و مذهبی است، داستان كشیشی را بازگو می‌كند كه به جن‌گیری روی می‌آورد، اما پس از ورود به این عرصه در مسیر كاملا اشتباهی قرار می‌گیرد.
وی عده‌ای را نیز دراین كار با خود شریك می‌سازد تا روح دختر جوانی را از جن ظهور یافته در وی نجات دهند.
«دانیل استم» فیلمساز آلمانی، كارگردانی این اثر ترسناك را برعهده خواهد داشت.
راث كه در ساخت آثار موفق و پرفروش با بودجه‌ی اندك شهرت دارد، این بار نیز از روش همیشگی خود برای تولید این فیلم استفاده خواهد كرد.
«آخرین استعاذه» روز بیست‌وهفتم آگوست (5 شهریورماه) در كانادا روی پرده خواهد رفت.
راث نیز تابستان سال جاری در فیلم سه بعدی «پیراهانا» جلوی دوربین خواهد رفت
  
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir