حتما از مشاوره پدرم استفاده خواهم كرد، چون «معكوس» كار سنگینی است اما در مورد بازیگری باید بگویم...

به گزارش فارس،‌ پولاد كیمیایی فیلم حادثه‌ای «معكوس» را در ژانر حادثه‌ای، بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش و به تهیه‌كنندگی علی سرتیپی كارگردانی خواهد كرد.
 پولاد كیمیایی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: فیلمنامه فیلم «معكوس» را خودم نوشته‌ام و قرار است خودم آن را كارگردانی كنم.
وی گفت: پس از اخذ مجوز در پیش تولید این فیلم كه تهیه كنندگی آن را علی سرتیپی برعهده دارد، قرار خواهیم گرفت.
كیمیایی افزود: این یك فیلم اكشن و پرحركت و پروژه‌ای سنگین است و در سینمای ایران، هنوز در این ژانر فیلم مهمی ساخته نشده است.
وی ادامه داد: البته شاید فیلم‌هایی در این زمینه داشته باشیم اما ماندگار نشده‌اند یا جدی گرفته نشده‌اند و سعی من این است كه در این ژانر، ‌كار موفق و ماندگاری ارائه دهم.
پولاد كیمیایی درمورد عوامل قطعی شده این فیلم، گفت: حضور تورج منصوری به عنوان مدیرفیلمبرداری، اسخاق خانزدای به عنوان صدابردار و تینا پاكروان به عنوان مدیرتولید دراین فیلم قطعی شده است، ضمن این كه كلیه مكان‌های فیلمبرداری در تهران خواهد بود و درصددم تا از مهرماه فیلم را كلید بزنم.
وی در مورد این كه آیا از مشاوره «مسعود كیمیایی» هم در این فیلم استفاده خواهد كرد و این كه آیا خودش هم دراین فیلم بازی خواهد كرد، گفت: حتما از مشاوره پدرم استفاده خواهم كرد، چون «معكوس» كار سنگینی است اما در مورد بازیگری باید بگویم تصمیمی در این زمینه ندارم و در این فیلم فقط كارگردانی خواهم كرد.
وی افزود: فیلم «اینجا تاریك نیست» (محمدرضا خاكی) و به‌تهیه‌كنندگی داریوش بابائیان (كه نامش به «گندم» تغییر خواهد كرد) دهم شهریور كلید می‌خورد و من در این فیلم بازی خواهم كرد. پس از پایان بازی در این كار، فیلم خودم را شروع می‌كنم
  
گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com