بنا به اعلام آسوشیتدپرس، فیلم «پیرمردها سرزمینی ندارند» در این مراسم همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم ترسناك، بهترین پوستر فیلم...


فیلم اسكاری «پیرمردها سرزمینی ندارند» ساخته‌ی «كوئن‌ها» در ادامه موفقیت‌های گسترده خود، جایزه بهترین دستاورد هنری سال از مراسم سالیانه «كی آرت» را نیز دریافت كرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم كی‌آرت روز جمعه گذشته برپایی سی‌وهفتمین دوره خود را با حمایت‌ مالی «هالیوود ریپورتر» پشت سر گذاشت.
بنا به اعلام آسوشیتدپرس، فیلم «پیرمردها سرزمینی ندارند» در این مراسم همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم ترسناك، بهترین پوستر فیلم و بهترین اثر دلهره‌آور شد.
فیلم اخیر كوئن‌ها محصول شركت فیلم‌سازی میراماكس در رقابت با آثاری چون 300»، «بورات»، «جونو» و«سیمپسون‌ها» موفق به دریافت این جوایز شده است.
«دیوید فینچر» (خالق «هفت» و «بازی») به همراه «كوین اسمیت» جزء هیأت داوران این مراسم بوده‌اند.
به گزارش ایسنا، همچنین فیلم «زنبور» در مراسم جوایز كی‌آرات توانست جایزه بهترین نمایش را به دست آورد و فیل ضد ایرانی «300» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم اكشن و ماجراجویانه شد.
در بخش بهترین فیلم‌های كمدی فیلم «جونو» از رقبای خود پیشی گرفت و فیلم «تاكسی در سمت تاریك» موفق به دریافت بهترین فیلم مستند و جوایز بهترین دستاورد هنری سال شده است.
انتهای پیام

 


«گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : ایسنا