سعید کنگرانی
این بازیگر قدیمی درباره سبک تدریس بازیگری‌اش افزود: می‌خواهم یک متد جدید تدریس کنم که تاکنون در ایران تدریس نشده است، روش کاملا...
 
سعید کنگرانی (بازیگر قدیمی سینمای ایران) بعداز مدتها دوری از میادین سینمایی قرار است از اول آبان ماه در هلیا فیلم به تدریس بازیگری مشغول شود.
به گزارش ايلنا، کنگرانی ضمن اعلام این خبر گفت: درحال حاضر مشغول بررسی چند فیلمنامه برای کار کردن هستم و قراردادی با هلیا فیلم بسته‌ام که از ابتدای آبان ماه در آنجا مشغول تدریس شوم.
این بازیگر قدیمی درباره سبک تدریس بازیگری‌اش افزود: می‌خواهم یک متد جدید تدریس کنم که تاکنون در ایران تدریس نشده است، روش کاملا نوینی است و از این منظر می‌توانم با کارگردانی به روش "جیم جارموش" اشاره کنم.
وی ادامه داد: دوست دارم دانشجویان را به طبیعت ببرم و درواقع با حقیقت تیپ آشنایشان کنم.
کنگرانی درباره ضرورت شیوه جدید بازیگری گفت: من با دیدن جوانان علاقمند و پیگیر به این فکر افتادم که روش جدیدی را امتحان کنم و مطمئن هستم جواب بهتری خواهد داد و جوانان بازیگری واقع در دل لوکیشن را فرامی‌گیرند و به این واسطه حتی رفتار با مردم جامعه را نیز به عنوان یک بازیگر آموزش می‌بینند.
سعید کنگرانی سال‌ها در آمریکا زندگی کرده و آنجا نیز مشغول تدریس بازیگری بوده است. وی پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی "ازدواج به سبک ایرانی" ایفای نقش کرده است. این بازیگر قرار بود در "فرزندصبح" نیز بازی کند که موجباتش فراهم نشد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: ilna.ir