1984
نسخه پیدا شده از این رمان كه جلدی قرمز رنگ و گالینگور دارد توسط یكی از افراد این موسسه كه در حال جمع‌آوری كتاب‌های موسسه خیریه بود در میان 200 كتاب موجود در موسسه...
 
 نسخه كمیاب از رمان «1984» به قلم نویسنده انگلیسی «جورج اورول» كه به تازگی در استرالیا پیدا شده، در حراج سیدنی به ارزش 2 هزار دلار فروخته شد.
 
به گزارز ش خبرگزاری فارس به نقل از هرالد سان، این نسخه از رمان «1984» از جمله نسخه های كمیاب این رمان محسوب می شود كه اوایل هفته گذشته در یك مركز خیریه پیدا شد.
این نسخه كمیاب رمان «1984» كه به لحاظ ظاهری آسیب چندانی ندیده است در حراجی كه در شهر سیدنی با حضور مجموعه داران استرالیایی برگزار شد به ارزش 2000 دلار فروخته شد.
نسخه پیدا شده از این رمان كه جلدی قرمز رنگ و گالینگور دارد توسط یكی از افراد این موسسه كه در حال جمع‌آوری كتاب‌های موسسه خیریه بود در میان 200 كتاب موجود در موسسه خیریه واقع در جنوب سیدنی پیدا شد. این كتاب هفته گذشته در نمایشگاهی كه در استرالیا برگزار شده بود به نمایش گذاشته شده است.
به گفته كارشناسان هنوز مشخص نیست كه این نسخه از كتاب «جورج اورول» به چه كسی تعلق داشته و چگونه به این موسسه خیریه راه پیدا كرده است.
وی اضافه كرد: این نسخه یكی از قدیمی‌ترین نسخه‌های موجود از این كتاب در استرالیا است كه همین مسئله به ارزش آن می‌افزاید.
به اعتقاد مجموعه‌داران این نسخه از جمله ارزشمند‌ترین نسخه‌های موجود رمان «1984» به قلم «اورول» است كه در سیدنی موجود است و داشتن آن برای هر مجموعه‌دار و كلكسیونری بسیار پراهمیت است.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com