کنسرت گروه موسیقی «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی ویژه بانوان در روزهای...


پریچهر خلوتی سرپرست گروه موسیقی «پریشاد» با اعلام این خبر گفت: کنسرت گروه موسیقی «پریشاد» نخستین اجرای خود در سال 87 را به نفع بنیاد خیریه فیروزنیا برگزار می‌کند.

کنسرت گروه موسیقی «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی ویژه بانوان در روزهای 30 و 31 خردادماه ساعت 17 در تالار وحدت برگزار می شود.
به گزارش مهر، پریچهر خلوتی، سرپرست گروه موسیقی «پریشاد» با اعلام این خبر گفت: کنسرت گروه موسیقی «پریشاد» نخستین اجرای خود در سال 87 را به نفع بنیاد خیریه فیروزنیا برگزار می‌کند.
وی در ادامه به قطعات این کنسرت اشاره کرد و گفت: قطعات «نمیشه غصه مارو یک لحظه تنها بذاره» با شعری از حسن منزوی و ساخته محمد سریر، «زمن نگارم خبر ندارد» شعر محمدتقی بهار و آهنگ درویش خان، «عقرب زلف کجت» با شعر علی‌اکبر شیدا و آهنگ مجید وفادار در دستگاه ماهور و همچنین قطعات «یک روزی رفتم که رفتم»، «ای ماه من ای فروغ شبهای من» و «در انتظار» از آثار قدیمی در مایه اصفهان اجرا می‌شود.
سرپرست گروه موسیقی «پریشاد» در ادامه افزود: همچنین قرار است ترانه‌هایی چون «آمد نو بهار» ساخته مهدی خالدی با ترانه نواب صفا، «ای همیشه به یاد من مانده» اثر همایون خرم، «مجنون توام» از انوشیروان روحانی که تاریخچه آن به 40 سال پیش بر می‌گردد را اجرا کنیم و پایان بخش این کنسرت قطعه «از برت دامن کشان رفتم» با شعر معینی کرمانشاهی و از ساخته‌های علی تجویدی را در دستگاه همایون و مایه شوشتری است.
پریچهر خلوتی در پایان افزود: گروه موسیقی «پریشاد» روز 8 شهریور ماه به مناسبت نهمین سالگرد تولد خود کنسرت ویژه‌ای را در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.
لازم به ذکر است، پروانه حاج غلام حسینی نوازنده تار، مینو قاسم پور (قانون)، نیوشا بریمانی (کمانچه)، نازنین پورثانی (ضرب)، سیما مستفشار و نادیا خیری (دف) از جمله اعضای گروه موسیقی «پریشاد» هستند.


 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :تابناک