ما نمی‌توانیم قضاوتی درباره برخورد وی داشته باشیم و قضاوت را به علاقمندان تئاتر وامی‌گذاریم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم...
رویا تیموریان از به تعویق افتادن اجرای نمایش "مرگ تدریجی آقای ترکاشوند" به کارگردانی مسعود رایگان در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.
این بازیگر تئاتر به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر تمرین‌های نمایش "مرگ تدریجی آقای ترکاشوند" متوقف شده و زمان اجرای نمایش مشخص نیست. دلیل این امر نیز پیوستن فرهاد اصلانی یکی از بازیگران نمایش به یک مجموعه تلویزیونی است.
تیموریان که به همراه رایگان کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد در ادامه یادآور شد: ما حدود دو سال در انتظار گرفتن سالن و اجرای این نمایش بودیم و حال که تمام شرایط برای اجرا فراهم شده بود با این اتفاق رو به رو شدیم.
وی درباره عملکرد اصلانی و لغو اجرای نمایش اظهار داشت: ما نمی‌توانیم قضاوتی درباره برخورد وی داشته باشیم و قضاوت را به علاقمندان تئاتر وامی‌گذاریم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم اینکه اقتصاد فقیر تئاتر ایران باعث بروز اینگونه رفتارها می‌شود.
تیموریان تأکید کرد: این وضعیت برای مهرداد رایانی مخصوص مدیر تئاتر شهر نیز مشکل است، زیرا برای اجرای "مرگ تدریجی آقای ترکاشوند" در تیرماه برنامه‌ریزی کرده بود. اکنون با وجود تراکم برنامه‌ها معلوم نیست کی بتوانیم نمایش را اجرا کنیم.
این بازیگر در پایان خاطرنشان ساخت: این تلخ‌ترین تجربه من بعد از 30 سال حضور در تئاتر حرفه‌ای است. واقعا برای تئاتر متآسفم که باید با اینگونه رفتارها مواجه باشد. تصمیم‌گیری تکنفره برای یک گروه و اجرای نمایش سکته تئاتری است و امیدوارم این در گروههای تئاتر متداول نشود.
پیش از این قرار بود نمایش "مرگ تدریجی آقای ترکاشوند" به کارگردانی رایگان با حضور اصلانی، هما روستا، تیموریان و چند هنرمند دیگر از 11 تیرماه در تالار قشقایی به صحنه برود.
 

 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :خبرگزاری مهر