در این كتاب خاطراتی از مرگ بلوشی، جیمز دین، شارون تیت و مرلین مونرو مرور می‌شود و به مرگ مشكوك و پردردسر این بازیگران و...

 قصه كتاب «جان بلوشی مرده است» تبدیل به یك فیلم سینمایی می‌شود، تا تماشاگران را به دنیای سرشار از ترس و اضطراب چهره‌های مطرح دنیای هنر سینما و تلویزیون ببرد.
 
به گزارش فارس، این كتاب توسط كاتی چارلز نوشته شده و قصه آن درباره زنی است كه دوست دارد درباره مرگ چهره‌های مطرح تحقیق و كنكاش كند.
«جان بلوشی مرده است» اولین كتاب كاتی چارلز است و خود او در كار نگارش فیلم‌نامه فیلم با سازندگان آن همكاری خواهد كرد.
نویسنده اصلی فیلم‌نامه جون سینگلتن است و چارلز به عنوان مشاور و راهنما با او همكاری می‌كند.
تهیه‌كنندگان فیلم دو شركت مستقل فیلم‌سازی هستند و قصد دارند آن را در همان محلی فیلم‌برداری كنند كه جان بلوشی بازیگر در سال 1982 درگذشت.
كتاب «جان بلوشی مرده است» ماه آگوست روی پیشخوان كتابفروشی‌ها قرار گرفت و خیلی زود تبدیل به یكی از كارهای ادبی پرخواننده فصل شد.
در این كتاب خاطراتی از مرگ بلوشی، جیمز دین، شارون تیت و مرلین مونرو مرور می‌شود و به مرگ مشكوك و پردردسر این بازیگران و تعداد دیگری از چهره‌های سرشناس دنیای سینما می‌پردازد.
در قصه كتاب، زنی به عنوان شخصیت محوری معرفی می‌شود كه مایل است واقعیت‌های پشت پرده مرگ چهره ‌های مطرح دنیای سینما و تلویزیون را كشف كند و به همین دلیل، راهی صحنه‌های جرم و جنایت مربوط به مرگ و قتل آن‌ها می‌شود.
این زن جوان قصد دارد خاطرات واقعی مربوط به مرگ این افراد را در یك كتاب جامع جمع‌آوری كند.
زندگی این جوان زمانی دگرگون می‌شود كه با یكی از مستأجران مكانی برخورد می‌كند كه یك ستاره دوران صامت سینما در آن‌جا قصد خودكشی داشته است.
منتقدان ادبی قصه كتاب كاتی چارلز را به خاطر لحن افشاگرانه‌ای كه درباره مسائل پشت پرده هالیوود دارد ، تحسین كرده‌اند.
 
 

بیشتر بدانید : عکس های بازیگران و ستاره های مشهور قبل از مرگ! (قسمت1)

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir