روابط عمومی جشنواره فیلم کودک اعلام کرد عصر دیروز ۳۰۰ نفر از کودکان همدانی با حضور در فرهنگسرای الوند...
 
در دومین روز بیست و دومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان ۳۰۰ کودک همدانی در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) یک نقاشی 2500 متری با موضوع مادر کشیدند.
روابط عمومی جشنواره فیلم کودک اعلام کرد عصر دیروز ۳۰۰ نفر از کودکان همدانی با حضور در فرهنگسرای الوند ۳۰۰ نقاشی با موضوع مادر روی پرده کشیدند. این عده در اقدامی گروهی احساس و عاطفه کودکانه خود را نسبت به مادران با بهره‌گیری از طرح و رنگ در قالب نقاشی‌های زیبا، ساده و بی‌آلایش به نمایش گذاشتند.
این برنامه سه ساعته که با استقبال خانواده‌های همدانی مواجه شد به همت فرهنگسرای الوند وابسته به معاونت فرهنگی شهرداری همدان ترتیب یافته بود. در پایان این برنامه نیز از کودکان شرکت‌کننده در مسابقه نقاشی تجلیل شد.
جعفر زمردیان مدیر اجرایی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان همدان از برپایی مراسم نورافشانی در شب میلاد حضرت زهرا ‌(س) و گرامیداشت مقام و منزلت زن و مادر در کنار میدان آرامگاه بابا طاهر خبر داد.
عظیم محمدی از مدیران جلوه‌های ویژه سینما که در جشنواره امسال با "ماه قرمز" حضور دارد، مسئول برنامه نورافشانی است. آخرین تجربه وی طراحی جلوه‌های ویژه مجموعه "بیصدا فریاد کن" مهدی فخیم‌زاده بوده است.
بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا پنجم تیرماه در همدان ادامه دارد.
 
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.Seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری مهر