این كارگردان سینما با بیان این نكته كه نمایشگاه برآیندی از پنجاه سال عكاسی وی، است، افزود:حجم این عكس ها...
 این روزها «ناصر تقوایی» برای برگزاری نمایشگاه عكس و انتشار مجموعه پنجاه سال عكاسی‌اش، مشغول جمع‌آوری و دسته‌بندی عكس‌های خود است.  
«ناصر تقوایی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره برگزاری نمایشگاه عكس خود، اظهار داشت: این نمایشگاه را در پاییز برگزار می‌كنم ولی هنوز مكان برگزاری آن مشخص نیست و با گالری خاصی در این زمینه صحبت نكرده‌ام.
وی ادامه داد: نمایشگاه قبلی من در گالری اثر برگزار شد كه برای تعداد عكس‌هایی كه به نمایش گذاشتم، فضای مناسبی داشت و با آن هماهنگ بود اما فكر می‌كنم این بار عكس‌های بیشتری را به نمایش بگذارم و به همین دلیل، به فضای بزرگ‌تری نیاز دارم.
این كارگردان سینما با بیان این نكته كه نمایشگاه برآیندی از پنجاه سال عكاسی وی، است، افزود:حجم این عكس‌ها خیلی زیاد است و مجموعه عكس‌هایی را در بر می‌گیرد كه در طول پنجاه سال گذشته گرفته‌ام.
وی اظهار داشت: من از دوران دبیرستان تا به حال عكاسی كرده‌ام كه هر كدام از تقسیم‌بندی‌ و موضوع‌های متفاوتی برخوردار هستند.
وی به دسته‌بندی عكس‌هایش در طول این پنجاه سال، پرداخت و گفت: این عكس‌ها موضوعات مختلفی دارد، شغل‌های قدیمی ایران، كوهستان‌های ایران، معماری قدیمی ایران و كویرهای ایران، گروه‌بندی‌های متنوع از این عكس‌ها است.
كارگردان «كاغذ بی‌خط» به فارس گفت: در این نمایشگاه، عكس‌های تازه‌تری از من به نمایش در می‌آیند و این روزها، به دقت مشغول دسته‌بندی آنها هستم ولی هنوز عكس‌های مشخصی را انتخاب نكرده‌ام.
وی همچنین گفت: امیدوارم بتوانم در قالب كتاب‌هایی از این عكس‌ها، یكی، دو آلبوم عكس را به چاپ برسانم.
تقوایی با اشاره به نمایش فیلم مستند «تمرین آخر» در هفته فرهنگی باغ فردوس گفت: این برنامه فرصت خوبی است كه فیلم‌هایی از این دست نمایش داده شود، آن هم در شرایطی كه متاسفانه تلویزیون برای خرید این مستند پاجلو نگذاشته است.
این كارگردان سینما درباره ساخت فیلمی جدید گفت:در طول این سال‌ها تعداد زیادی فیلمنامه نوشته‌ام ولی هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم ندارم، ضمن اینكه تا خودم تهیه‌كننده نباشم، دیگر هیچ فیلمی نخواهم ساخت.
وی به فارس گفت: دلیل این تصمیم من هم این است كه تهیه‌كننده‌های امروزی، دستی‌‌دستی كار خودشان را متوقف می‌كنند!
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس