این بازیگر سیاهپوست برنده اسكار گفت: من زیاد به راه‌های كسب درآمد وارد نبودم ولی خوب سرانجام پس از مدتی جستجو توانستم بعنوان...
    «مورگان فریمن»، بازیگر برنده اسكار هالیوود، گفت: پیش از آنكه بازیگر شوم، در یك خبرگزاری به‌عنوان تلگرافچی كار می‌كردم.
   به نقل از روزنامه هندوستان تایمز، «مورگان فریمن»، بازیگر هالیوودی گفت: زمانیكه خیلی جوان بودم همیشه آرزو داشتم تا بازیگر شوم ولی به دلایلی مجبور بودم تا این رویا را كنار بگذارم و برای درآوردن پول، خیلی سریع به نیویورك سفر كنم.
این بازیگر سیاهپوست برنده اسكار گفت: من زیاد به راه‌های كسب درآمد وارد نبودم ولی خوب سرانجام پس از مدتی جستجو توانستم بعنوان تلگرافچی در یك خبرگزاری مشغول به كار شوم.
وی افزود: خبرنگاران از سراسر دنیا اخبار خود را به آن خبرگزاری می‌فرستادند و ما نیز آنها را برای روزنامه‌ها ارسال می‌كردیم، من طی سال‌های 60 و 61 همچنان به این كار ادامه دادم، و كار كردن در یك خبرگزاری در آن برهه از زمان به دلیل مصادف بودن با زمان به قدرت رسیدن «فیدل كاسترو»،‌ برای من بسیار هیجان‌انگیز بود.
 «مورگان فریمن»، یكم ژوئن سال 1937 در خانواده‌ای فقیر در ایالت تنسی آمریكا دیده به جهان گشود.
این بازیگر طی چند دهه فعالیت در سینمای هالیوود در فیلم‌های زیادی از جمله «فهرست آرزوها»، «اوان توانا»، «قرارداد»، «یك زندگی تمام نشدنی» و فیلم برنده اسكار «محبوبه یك میلیون دلاری» ایفای نقش كرد و طی این سال‌ها چهار بار (طی سال‌های 1998 تا 2005) نامزد جایزه اسكار شد و در این میان در سال 2005 برای بازی در فیلم «محبوبه یك میلیون دلاری» توانست این جایزه را در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد از آن خود كند.
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.alef.ir