رضا شفیعی‌جم
یکی از این گروه‌های تولید که قصد دارند سریال خود را برای شبکه تهران به زودی مقابل دوربین ببرند، پیشنهادی را به رضا شفیعی‌جم برای بازی در این سریال داده‌اند، اما او....
 
 دلخوری شدید و قدیمی رضا شفیعی‌جم از یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون، موجب شد تا او پیشنهاد حضور در یک سریال طنز جدید را قبول نکند.
شبکه ایران: دلخوری شدید و قدیمی رضا شفیعی‌جم از یکی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون، موجب شد تا او پیشنهاد حضور در یک سریال طنز جدید را قبول نکند.
در حالی که این روزها گروه‌های تولید چند سریال کمدی در تلاش برای جلب رضایت بازیگران ثابت و محبوب این گونه آثار هستند، بروز حاشیه‌هایی دراین روند جالب توجه است.
یکی از این گروه‌های تولید که قصد دارند سریال خود را برای شبکه تهران به زودی مقابل دوربین ببرند، پیشنهادی را به رضا شفیعی‌جم برای بازی در این سریال داده‌اند، اما او با رد این پیشنهاد، مهمترین دلیل نپذیرفتن آن را حضور بازیگری خاص در گروه مذکور ذکر کرده است. این بازیگر که پیش از شفیعی‌جم با سریال قرارداد بسته، پاییز امسال نیز با مجموعه طنز «خوش‌نشین‌ها»، روی آنتن شبکه سه دیده شد.
شفیعی جم سال‌ها قبل با این بازیگر در یک فیلم یا مجموعه همبازی بوده و گویا دلخوری از همین جا ریشه می‌گیرد.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir