سیدجواد رضویان
در برنامه هفته گذشته فیلم‌های ساخته آقای محمدحسین لطیفی مورد بررسی قرار گرفت و امشب نیز با حضور آقای سید جواد رضویان و خانم...
امشب سیدجواد رضویان و مهناز افشار میهمانان برنامه پشت پرده رادیو تهران هستند.
«حامد عنقا» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، درخصوص برنامه پشت پرده اظهار داشت: این برنامه كه روزهای یكشنبه از ساعت 21 تا 30/22 از طریق شبكه رادیویی تهران تقدیم حضور شنوندگان می‌شود، به صورت تخصصی به حوزه سینما می‌پردازد و موضوعات سینمایی را به صورت جزیی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
وی با بیان اینكه از سری جدید این برنامه كه از 4 هفته پیش آغاز شده به عنوان مجری و كارشناس میزبان هنرمندان و ستاره‌های سینما هستم، گفت: در برنامه هفته گذشته فیلم‌های ساخته آقای محمدحسین لطیفی مورد بررسی قرار گرفت و امشب نیز با حضور آقای سید جواد رضویان و خانم مهناز افشار و چند ستاره دیگر سینما به مقوله بازیگری و ستاره‌ها پرداخته می‌شود.
این كارشناس سینمایی در ادامه افزود: تهیه‌كنندگی برنامه پشت پرده را محمد اسماعیل‌پور برعهده دارد.
وی تصریح كرد: سعی می‌شود برنامه پشت پرده در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر به صورت ویژه هر شب به این رویداد مهم سینمایی كشور بپردازد.
عنقا در پایان خاطرنشان كرد: بنا بر اطلاعات به دست آمده پشت پرده از جمله‌ برنامه‌های پرمخاطب رادیویی است كه تقدیم شنوندگان گرامی می‌شود.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com