ناگفته‌های محمد هاشمی رفسنجانی از انتخابات نهم، بررسی عملکرد دولت نهم در طول سه سال فعالیت، شهربازی اوین در گذر ایام، گفتگویی مفصل با رویا نونهالی تحت عنوان...
ششمین شماره دوهفته‌نامه "مشق آفتاب" ویژه تیر‌ماه 87 با گفتگوی رویا نونهالی منتشر شد.
 شماره جدید "مشق آفتاب" با یادداشتی از امیررضا خادم آغاز می‌شود و پس از آن می‌پردازد به چهره‌های خبرساز چون ایرج گنج‌بخش،‌ سیدعلی خمینی،‌ هانیبال الخاص، براد پیت، لیلا اسفندریاری و ... 
 ناگفته‌های محمد هاشمی رفسنجانی از انتخابات نهم، بررسی عملکرد دولت نهم در طول سه سال فعالیت، شهربازی اوین در گذر ایام، گفتگویی مفصل با رویا نونهالی تحت عنوان "رویای صد سال تنهایی"،‌ گپی با زنان برجسته عرصه‌های مختلف در آستانه روز زن، روایت واقعه هفتم تیز از زبان دولتمردان ایران و درباره رابطه هالیوود و انتخابات ریاست جمهوری در ادامه مطالب این شماره آمده است.
بخش ادب و هنر می‌پردازد به گزارش پشت صحنه فیلم "بی‌پولی"، درباره چهارمین قسمت از فیلم "ایندیانا جونز"، حضور ادبیات داستانی در آثار نمایشی سینما و تلویزیون و معرفی کتاب. مروری بر بازار موسیقی پاپ،‌ نگاهی به ترجمه داریوش مهرجویی از دو نمایشنامه سام شپارد،‌ معرفی وجه گردشگری کشور آمریکا از زبان فرهاد آئیش،‌ گزارشی غیررسمی از سفر به گرگان و نهایتاً بخش ورزشی با مطالبی چون گفتگو با علی دایی، ویژه جام تختی،‌ گفتگو با علیرضا حیدری و علیرضا دبیر و ... به کار این شماره پایان می‌دهد.
ششمین شماره دو هفته‌نامه تحلیلی، خبری، فرهنگی و ورزشی "مشق آفتاب" ویژه تیر‌ماه 87 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی امیررضا خادم در 64 صفحه با قیمت 800 تومان در دسترس علاقمندان است.  
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری مهر