شریفی درباره این اثر گفت: بخش عمده‌ای از این اثر با استفاده از ضایعات فلزی ساخته شده است و علاوه بر توجه زیبایی شناسانه به ساختار حجمی، به وجه...
     تازه‌ترین اثر حجمی سید حمید شریفی با عنوان «وهم» در باغ مجسمه حوزه هنری رونمایی شد.
سید حمید شریفی آل هاشم نقاش، طراح گرافیك و مدرس دانشگاه چهارمین اثر حجمی خود را عصر روز گذشته مصادف با میلاد امام جواد(ع) با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین حوزه هنری،در باغ مجسمه حوزه رونمایی كرد.
شریفی درباره این اثر گفت: بخش عمده‌ای از این اثر با استفاده از ضایعات فلزی ساخته شده است و علاوه بر توجه زیبایی شناسانه به ساختار حجمی، به وجه مفهومی و معنایی اثر هم توجه خاص داشته‌ام.
شریفی، مضمون اصلی این اثر را متاثر از مباحث كتاب «انسان و ایمان» اثر شهید مطهری عنوان كرد و افزود: این اثر اشاره‌ای دارد به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های وجودی انسان به سوی رشد و تعالی و همچنین انحطاط و زوال.
شریفی آل هاشم از بانیان شكل گیری طرح باغ مجسمه حوزه هنری است كه اولین اثر خود را با موضوع یادمان اسرای دفاع مقدس در سال ۶۷ ارائه كرد.
نادر قشقایی، ملك دادیار گروسیان، علی اصغر یوزباشی، محمدابراهیم ابراهیمی و قدرت‌الله معماریان از جمله هنرمندان مجسمه سازی هستند كه آثارشان در این باغ مجسمه ارائه شده است.

 
 

 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.aftab.ir