سرآنتونی هاپکینز
سرآنتونی هاپکینز 73 ساله اهل بندر تالبوت چند قطعه موسیقی ساخته خود را که در فیلم‌های «آگوست» و «Slipstream» به کارگردانی خودش استفاده شد در کنسرتی....
 
 بازیگر بریتانیایی برنده اسکار تابستان سال آینده در کنسرتی اختصاصی در «کاردیف» استعداد خود را در زمینه آهنگسازی به نمایش می‌گذارد.
به گزارش خبرآنلاین، سرآنتونی هاپکینز 73 ساله اهل بندر تالبوت چند قطعه موسیقی ساخته خود را که در فیلم‌های «آگوست» و «Slipstream» به کارگردانی خودش استفاده شد در کنسرتی در تالار «سنت دیوید» ارائه می‌کند.
او همچنین در جریان کنسرت روی سن می‌آید و درمورد موسیقی خود و فرایند خلاق ساخت موسیقی با تامی پیرسن، تهیه‌کننده کنسرت گفت‌وگو می‌کند.
هاپکینز در این کنسرت همچنین قطعات جدیدی را که برای ارکستر سمفونی شهر بیرمنگام ساخته است به اجرا می‌گذارد.
رهبری این کنسرت برعهده مایکل سیل است که علاوه بر قطعات آنتونی هاپکینز بخش‌هایی از موسیقی فیلم‌های مشهور این بازیگر مانند «سرزمین سایه‌ها»، «بقایای روز» و «سکوت بره‌ها» را اجرا می‌کند.
بازیگر فیلم «شیر در زمستان» درمورد موسیقی خود گفت: «با تمام وجود از همکاری با ارکستر سمفونی شهر بیرمنگام که موسیقی من را برای اولین بار به بریتانیا می‌آورد خوشحالم.»
وی افزود: «تم‌ها و لحظاتی در این قطعات است که چندین دهه صرف ساختن آنها و زنده ساختن آنها شده و همچنین اجرای آنها با ارکستری بزرگ واقعا هیجان‌انگیز است.»
تامی پیرسن، تهیه‌کننده این کنسرت همکاری با ستاره سینما را «افتخارآمیز» خواند. وی افزود: «همه ما با کار او در سینما آشنا هستیم، اما هاپکینز آهنگساز بسیار خوبی است و می‌دانم موسیقی برای او معنای خاصی دارد.»
این کنسرت روز 24 ژوئیه برپا می‌شود.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir