در طول امسال اتفاقات خوبی برایم افتاد، تجربه كار با آقای حاتمی‌كیا و آقای مهرجویی بسیار عالی بود، در ضمن موفقیت فیلم «مرهم» در دوبی نیز برایم بسیار خوب بود كه برای بازی در این فیلم‌ها....
 
یك بازیگر سینما گفت: در سال 88 اتفاقات خوبی برایم افتاد كه از میان آنها تجربه كار داریوش مهرجویی در «درس» بسیار عالی بود و خاطره بد من به حذف «مرهم» از بخش مسابقه و بی‌توجهی به این فیلم در جشنواره فیلم فجر برمی‌گردد.
 
طناز طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره تجاربش در سال جاری گفت: در طول امسال اتفاقات خوبی برایم افتاد، تجربه كار با آقای حاتمی‌كیا و آقای مهرجویی بسیار عالی بود، در ضمن موفقیت فیلم «مرهم» در دوبی نیز برایم بسیار خوب بود كه برای بازی در این فیلم‌ها تجربه‌های زیادی كسب كردم.
بازیگر فیلم «تهران، طهران» درباره اسامی فیلم‌هایی كه در آن بازی كرده است گفت: فیلم«سبب من» اثر بهرام بهرامیان، «گزارش یك جشن» اثر ابراهیم حاتمی‌كیا، «مرهم» ساخته علیرضا داوودنژاد و دو كار برای تئاتر كه یكی اثر داریوش مهرجویی و دیگری برای جشنواره تئاتر فجر بود كه برای سال بعد اجرای عمومی می‌شود.
طباطبایی درباره خاطره خوب خود از سال 89 گفت: حضور من روی صحنه تئاتر بهترین خاطره‌ام از سال 89 است.
بازیگر فیلم «مرهم» درباره دلخوری خود از سینمای ایران در سال 89 گفت: دلخوری خاصی جز حضور فیلم «مرهم» در بخش نوعی نگاه ندارم چون مرهم در این بخش نادیده گرفته شد و با توجه به این كه در این مدت مرهم در خارج از كشور چندین جایزه گرفت باید بیشتر از این به آن توجه شود.
وی در ادامه افزود: علی رغم اینكه بعد از چند سال علیرضا داوودنژاد كاری متفاوت در ژانری متفاوت را انجام داد، به جای این كه این اثر دیده شود به راحتی كنار گذاشته شد.
طباطبایی درباره كار‌های جشنواره 29 خود گفت: امسال در جشنواره سه كار داشتم ولی متاسفانه فیلم «سبب من» ساخته بهرام بهرامیان به جشنواره نرسید و من با دو فیلم «گزارش یك جشن» ساخته ابراهیم حاتمی‌كیا و فیلم «مرهم» ساخته علیرضا داوودنژاد در جشنواره امسال حضور داشتم.
بازیگر فیلم «گزارش یك جشن» درباره وضعیت سینمای ایران در سال آینده با توجه به جشنواره امسال گفت: فكر می‌كنم دو سال پیش متفاوت‌ترین جشنواره را داشتیم به دلیل اینكه شاهد جشنواره‌ای با ژانر‌های مختلف بودیم كه البته فیلم‌سازانی متفاوتی نیز در آن دوره جشنواره شركت داشتند.
وی در ادامه افزود: فكر می‌كنم هر سالی كه داریم از جشنواره آن سال دور‌تر می‌شویم داریم به سمت ركود می‌رویم و امسال نیز با توجه به اینكه فیلم‌های زیادی در جشنواره وجود داشت ولی بسیاری از فیلم‌ها از كیفیت خوبی برخوردار نبودند.
طباطبایی درباره كیفیت فیلم‌های جشنواره فجر امسال گفت: با توجه به تمام فیلم‌هایی كه در جشنواره چه در بخش مسابقه و چه در بخش‌های ویدیویی و نوعی نگاه وجود داشت باید گفت كه امسال فیلم‌های زیادی در جشنواره وجود داشت ولی من فقط چند فیلم را از لحاظ كیفی خوب می‌دانم و احساس می‌كنم كه كیفیت فیلم‌های حاضر در جشنواره پایین آمده است.
وی بخش «نوعی نگاه» در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: این بخش نگاهی بود كه شاید خیلی‌ها دوستش نداشتند و فیلم‌هایی است كه صرفا به جهت نمایش آن در این بخش گذاشته شد و من متوجه علت قرار‌گیری این فیلم‌ها در جشنواره نبودم و متوجه نشدم كه چرا باید این فیلم‌ها در این بخش قرار می‌‌گرفت. فكر می‌كنم فیلم‌هایی كه در این بخش قرار گرفتند مهجور واقع شدند و علت مشكل‌ پیدا كردن این فیلم‌ها را متوجه نشدم.
طباطبایی درباره قرار‌ گرفتن فیلم «مرهم» در بخش «نوعی نگاه» گفت: فیلم «مرهم» یك فیلم اجتماعی است كه هیچ مشكلی نداشت و حتی طعنه‌ای نیز به هیچ بخشی از سیاستگذاری‌ها نمی‌زند كه بخواهند با آن مخالف باشند.
طباطبایی در ادامه سالی خوش را برای هموطنان خود آرزو كرد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com