لازم به ذکر است «استفان کینگ» در کتاب تازه خود نیز با عنوان «63.22.11»، روایت ترور "جان اف کندی" را دستمایه نگارش قرار داده است. او همچنین به تازگی....
 
به گزارش شبکه ایران، به زودی رمان دیگر از "استفان کینگ" که به نویسنده داستان‌های ژانر وحشت معروف است، راهی بازار کتاب کشور می‌شود.
این رمان با عنوان «درخشش» هم‌اکنون توسط غلامحسین اعرابی به فارسی ترجمه شده و قرار است موسسه انتشاراتی «پلیکان» آن را به زیر چاپ برد.
«استفان کینگ» تا به حال بیش از دویست اثر ادبی از نوع ترسناک و خیالی نوشته و در این رمان نیز، که در واقع سومین اثر او محسوب می‌شود، با در پیش گرفتن روایت همیشگی خود، شخصیت پسربچه 5 ساله‌ای به نام دانیل را محور داستان خود قرار می‌دهد. پدر دنی سابقاً عادت به مشروب‌خواری داشته و به علت عدم تعادل اعصاب شغلش را از دست داده و اکنون برای امرار معاش ناگزیر به پذیرفتن سرایداری یک هتل به نام اورلوک شده است.
شخصیت اصلی این داستان، دارای توانایی‌های ماوراطبیعه است و این درحالی است که مدیر هتل به دنی هشدار می‌دهد که از نزدیک شدن به اتاق شماره «۲۱۷» خودداری کند و... .
رمان «درخشش» که در سال 1977 به نگارش درآمده، قرار است در قالب ۶۴۸ صفحه در اختیار مخاطبان داستان و رمان قرار گیرد.
استفان کینگ بی‌شک یکی از مشهورترین نویسندگان دنیاست که فروش رمان‌هایش او را در زمره ثروتمندترین داستان‌نویسان جهان جای داده است.
همچنین تاکنون بسیاری از آثار او در قالب سریال و آثار سینمایی نیز روایت شده که از جمله آنها می‌توان به «درخشش»، «مسیر سبز»، «رستاخیز شاوشانک» و «بدبختی» اشاره کرد. علاوه براین او تاکنون در برخی از سریال‌ها و آثار سینمایی که با اقتباس از آثار او ساخته شده‌اند هم به ایفای نقش پرداخته است!
لازم به ذکر است «استفان کینگ» در کتاب تازه خود نیز با عنوان «63.22.11»، روایت ترور "جان اف کندی" را دستمایه نگارش قرار داده است. او همچنین به تازگی «تاریکی مطلق، بدون ستاره» دیگر رمان تازه خود -که چهار داستان کوتاه درباره زندگی یک پدر و فرزند آدمکش، نویسنده‌ای عدالت‌خواه و یک بیمار سرطانی و قتل‌های سریالی محسوب می‌شود- را رونمایی کرده است.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir