«شان كانری»، بازیگر نقش جیمزباند در خانه‌ای كوچك تنها با دو اتاق خواب و بدون سرویس بهداشتی بزرگ شد و در ۱۳ سالگی نیز مجبور شد تا برای درآمد هفته‌ای...
   «شان كانری»، بازیگر نامی هالیوود اعلام كرد كه به خاطر خوشبخت شدن پسرش «جیسون كانری» او را از ارث محروم كرده است.
به نقل از سایت خبری هافینگتون پست، «شان كانری» اخیرا اعلام كرده است كه به خاطر خوشبختی پسرش، «جیسون» كه او نیز یكی از بازیگران هالیوودی است و اینكه او بتواند سر پای خودش بایستد او را از ارث محروم كرده است.
«دیان سیلنتو»، همسر سابق كانری و مادر جیسون گفت: شان می‌خواهد كه جیسون نیز در زندگی روش زندگی او را در پیش بگیرد و به جای آنكه به ثروت پدر وابسته باشد، روی پای خودش بایستد، شان گفته كه هیچ وقت حاضر نخواهد شد كه حتی یك پنی از ثروت ۸۶ میلیون پوندی‌اش‌ را به او بدهد.
به گزارش هافینگتون پست، «شان كانری»، بازیگر نقش جیمزباند در خانه‌ای كوچك تنها با دو اتاق خواب و بدون سرویس بهداشتی بزرگ شد و در ۱۳ سالگی نیز مجبور شد تا برای درآمد هفته‌ای یك پوند، مدرسه را رها كند ولی او با ورود به عرصه سینما به تمام بدبختی‌هایش پایان داد و به ثروتی میلیونی رسید، بنابراین او هم‌اكنون علاقمند است كه تا پسرش نیز روش او را در زندگی در پیش بگیرد.
«سیلنتو» ادعا كرد كه «جیسون» كه هم‌اكنون در دو حرفه بازیگری و هم كارگردانی مشغول به كار است، پدرش را تهدید كرد كه در صورتی كه او را از ارث محروم كند، او نیز نام فامیلی خود را تغییر خواهد داد تا دیگر پدر فكر نكند كه او پیشرفتش را مدیون شهرت اوست.
وی افزود: «شان» بارها به جیسون گفته است كه او تنها به خاطر نام كانری است كه در عرصه سینما موفق شده و جیسون نیز او را تهدید كرده كه نام فامیلی خود را از كانری به چیز دیگری تغییر خواهد داد و شان نیز در جواب به او گفت اگر این كار بكنی تو را می‌كشم.
وی گفت: جیسون پسر دلسوز و مهربانی است و پدرش را خیلی دوست دارد ولی همانطور كه اطرافیان شان هم می‌دانند او مشكل دارد، او مریض است و دائم مثل گرگ به او حمله ور می‌شود.
به گزارش هافینگتون پست، كانری ۷۷ ساله قرار است تا ماه آینده بیوگرافی خود را تحت عنوان «یك اسكاتلندی شدن» منتشر خواهد كرد.
او در این كتاب به جزئیات زندگی خود، مادرش به عنوان یك نظافت‌چی و پدرش به عنوان یك راننده كامیون خواهد پرداخت.
بنا براین گزارش، كانری در كودكی و جوانی زندگی بسیار فقیرانه‌ای داشته و قبل از ایفای نقش در دو فیلم‌های «دكتر نو» و «جیمز باند»، شیرفروش بوده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.aftab.ir