مسعود رسام كه این روزها دوره نقاهت بیماری خود را می‌گذارند، كار آماده‌سازی «غیرمحرمانه» را به پایان می‌رساند تا شبكه تهران در فرصت و مجالی مناسب كه احتمالا بعد از پایان...
مجموعه تلویزیونی غیر محرمانه پس ازپایان مرحله تصویربرداری، نیمی از تدوین خود را سپری كرد. 
به نقل از روابط عمومی شبكه تهران، مسعود رسام كه این روزها دوره نقاهت بیماری خود را می‌گذارند، كار آماده‌سازی «غیرمحرمانه» را به پایان می‌رساند تا شبكه تهران در فرصت و مجالی مناسب كه احتمالا بعد از پایان ماه مبارك رمضان است، این سریال 14 قسمتی را به نمایش بگذارد.
بنابر این گزارش،‌ جامه‌بزرگی به همراهی گروهی كار تدوین سریال را انجام می‌دهد و در حال حاضر پروژه با چند آهنگساز برای ساخت تیتراژ وارد مذاكره شده است.
مجموعه تلویزیونی غیرمحرمانه در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبكه تهران با حضور بازیگرانی چون یوسف تیموری، فریبا نادری، سحر ولدبیگی، رضا توكلی، مهران رجبی، فلور نظری، ندا مقصودی، عباس محجوب و... ساخته شده است.
داستان این سریال درباره یك افسر بازنشسته راهنمایی و رانندگی است، او خودرویی را طراحی می‌كند كه دستورهای غیرقانونی راننده‌اش را اجرا نمی‌كند و فقط براساس قوانین رفتار می‌كند، این امر باعث می‌شود صاحبان خودرو، آن را بفروشند و...
نویسنده سریال رضا مقصودی است كه در هر قسمت داستان یكی از شخصیت‌ها كه صاحب این خودروی عجیب است را نقل می‌كند.
این سریال از حال‌وهوای كمدی و طنز برخوردار است و كلیه لوكیشن‌های آن در تهران بوده است.
دیگر عوامل این برنامه بدین شرح است: طراح صحنه، حسن روح‌پروری، مدیر تولید: محمدرضا نجفی، صدابردار: سعید احمدی، تصویربرداران: امیر قربان‌خانی و سهیل نوروزی، مدیر برنامه‌ریزی، علیرضا سبزواری و تهیه‌كننده و كارگردان مجموعه سیدامیر پروین حسینی و مسعود رسام هستند.
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: www.tebyan.com