«دیوید كوئینتو»، دادستانی آكادمی اسكار، گفت: آكادمی اسكار در تلاش است تا امنیت مراسم‌های اسكار را حتی‌الامكان حفظ نماید و اگر هویت شركت‌كنندگان...
    آكادمی اسكار به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی اشخاص و همچنین شركت‌ها از بلیت‌های اینترنتی این رقابت‌ها، تدابیر امنیتی خود را در این حوزه تشدید كرد. 
  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در پی خرید و فروش تعدادی از بلیت‌های مراسم اسكار به صورت آنلاین، آكادمی اسكار از اشخاصی كه از این طریق اقدام به فروش این بلیت‌ها‌ كرده‌اند، شكایت كرد.
فوریه سال گذشته نیز شخصی كه هویتش مشخص نبود، از طریق سایت Craigslist ادعا كرده بود كه دو بلیط شركت در این مراسم را در دست دارد و حاضر است كه هركدام از این بلیط‌ها را در ازای 2500 دلار در اختیار شخص خریدار بگذارد ولی چند ماه پس از آنكه آكادمی اسكار این شخص را تحت پیگرد قانونی قرار دارد، هویت وی مشخص شده و با او برخورد قانونی شد.
«دیوید كوئینتو»، دادستانی آكادمی اسكار، گفت: آكادمی اسكار در تلاش است تا امنیت مراسم‌های اسكار را حتی‌الامكان حفظ نماید و اگر هویت شركت‌كنندگان در این مراسم‌ها مشخص نباشد، دستیابی به این هدف بسیار سخت خواهد شد.
وی افزود: بنا به اسناد دادگاه، آكادمی اسكار می‌تواند هركسی را كه برای ورود به مراسم اسكار از بلیط شخص دیگری استفاده كرده باشد بعنوان یك متخلف تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس