عابدی گفت: ایده برپایی این نمایشگاه به پیشنهاد دوستان عضو انجمن شكل گرفته است. البته مسئولیت ما تهیه عكس‌ها و چاپ آنها است و برای مشخص شدن محل برگزاری...
رئیس انجمن عكاسان سینمای ایران گفت: این انجمن درصدد است نمایشگاهی از چهل عكس زنده‌یاد «خسرو شكیبایی» را در چهلمین روز درگذشت این بازیگر برپا كند.  
«امیر عابدی» اظهار داشت: انجمن عكاسان سینمای ایران درصدد است تا در مراسم چهلم درگذشت «خسرو شكیبایی» نمایشگاهی از چهل عكس وی را برپا كند.
وی افزود: این نمایشگاه، فعلا درحد طرح است و ما برای عملی ساختن آن در حال مذاكره هسیتم. البته برگزاری آن جدی است اما هنوز مكان برپایی آن مشخص نیست.
عابدی گفت: ایده برپایی این نمایشگاه به پیشنهاد دوستان عضو انجمن شكل گرفته است. البته مسئولیت ما تهیه عكس‌ها و چاپ آنها است و برای مشخص شدن محل برگزاری آن باید با خانه سینما هماهنگ كنیم اما تلاش ما بر این است كه افتتاح نمایشگاه در چهلم مرحوم شكیبایی صورت گیرد.
وی درباره دیگر فعالیت‌های انجمن عكاسان سینمای ایران گفت: علاوه بر فعالیت‌های صنفی و رفاهی برای حضور در جشن دوازدهم سینمای ایران در حال فعالیت هستیم.
عابدی گفت: از دیگر فعالیت‌های جدی ما در انجمن جدی‌گرفتن بحث آموزش است و پیگیر هستیم تا كلاس‌ها و كارگاه‌هایی را به‌خصوص در زمینه عكاسی دیجیتالی برپا كنیم.
عابدی همچنین گفت: این روزها مشغول كار در فیلم سینمایی «بیژن شكرریز» هستم كه به تهیه‌كنندگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان ساخته می‌شود. همچینن از كارهای من كه اكران نشده می‌توانم به فیلم‌های «سه زن» ساخته «منیژه حكمت» و فیلم «صداها»‌ساخته «فرزاد مؤتمن» اشاره كنم.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس