محمود پاك‌نیت
به دلیل این كه نقش پررنگی در این كار دارم و تمام وقت‌ام باید در خدمت پروژه باشد، چیزی حدود یك سال و چند ماه است كه به همراه همسرم خانه‌ای....

محمود پاك‌نیت گفت: حدود یك سال و چند ماهی است كه به همراه خانواده‌ام، خانه‌ای را در میمه اجاره كرده‌ایم و در آن زندگی می‌كنیم.
 
«محمود پاك‌نیت» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس اظهار داشت: همچنان مشغول بازی در سریال تاریخی «اوسنه پادشاهی» هستم كه بیش از 70 درصد آن تصویربرداری شده است.
وی گفت: به دلیل این كه نقش پررنگی در این كار دارم و تمام وقت‌ام باید در خدمت پروژه باشد، چیزی حدود یك سال و چند ماه است كه به همراه همسرم خانه‌ای را در میمه اجاره كرده‌ایم و در این شهر زندگی می‌كنیم.
پاك نیت افزود: فیلمبرداری این كار تاریخی تا اواخر مردادماه ادامه دارد.
سریال «ساختمان 85» به كارگردانی مهدی فخیم زاده از آخرین كارهای تلویزیونی پخش شده این بازیگر است.
در مجموعه «اوسنه پادشاهی» كه اول اردیبهشت‌ماه سال گذشته در اصفهان كلید خورد، بازیگرانی نظیر محمود پاك‌نیت، محمد فیلی، آتش تقی‌پور، پرویز بزرگی، حسن اكلیلی، فریدون سورانی، بهروز مسروری، مهوش صبركن و ... بازی می‌كنند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: حسام بیگ با نام جدید سام‌شاه اكنون پادشاه ایران شده و برای خوشگذرانی به سمت اصفهان می‌آید. كاروان او را همسرش ملك خاتون، و دو فرزندش ولیعهد و شاه دخترو، تلخك دربار قشونسالار، میر غضب و ریز و درشت درباریان، جارچی‌ها، دسته موزیك، آشپزخانه دربار و... همراهی می‌كنند. تا این كه ...
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com