شاید اولین نکته ای که در تصویر بالا توجه شما را هم به خود جلب کرده، سرسره ای است که دو طبقه از این دفتر را به هم ارتباط می دهد.

شاید اولین نکته ای که در تصویر زیر توجه شما را هم به خود جلب کرده، سرسره ای است که دو طبقه از این دفتر را به هم ارتباط می دهد. به نظر قدری عجیب می آید اما این طور که پیداست باید قبول کرد که مایکروسافت هم تصمیم گرفته تا مسیر شرکت های دیگری مثل گوگل را طی کند و فضاهایی را برای کارمندانش در نظر بگیرد که بیشتر از یک محیط خشک اداری، به زمین های بازی شبیه اند.
اجازه بدهید با هم به سراغ این دفتر تازه تأسیس برویم و سری به بخش های مختلف آن بزنیم. پس اگر موافقید در ادامه مطلب همراه با ما باشید.


در ابتدا با ورود به این دفتر با یک تصویر از کامپوتر ها، که با اشعه X تهیه شده رو به رو می شویم که دیوار پشت قسمت پذیرش را پوشانده است. و در سوی دیگر شاهد دیواری از گیاهان مصنوعی هستیم که محیطی را برای صرف قهوه فراهم می کند و البته اتاق هایی که برای بازی اختصاص داده شده اند.

Microsoft Office in Vienna - Narenji2.jpg

Microsoft Office in Vienna - Narenji3.jpg

شرکت طراح، دو اتاق هم برای جلسات در نظر گرفته که یکی را به نام کلبه شکار و دیگری را با نام اقیانوس معرفی می کند.
احداث این دفتر 3 طبقه با مساحت 4500 متر در پایتخت اتریش، چیزی در حدود 2 میلیون و 800 هزار یورو برای مایکروسافت هزینه داشته است.

Microsoft Office in Vienna - Narenji3.jpg

Microsoft Office in Vienna - Narenji5.jpg

 

معماران شرکت INNOCAD که مسئولیت طراحی این دفتر را بر عهده داشته اند، معتقدند که: «همکاری های مشترک و نزدیک با مسئولان مایکروسافت، موجب درک مشترک از محیط کاملا جدید و مورد نظر مایکروسافت و خواسته های آن ها شده است و در نهایت هدف آن ها خلق فضایی بوده که بتواند محیط های مجازی، حقیقی و اجتماعی را در یک فضای کاری، هماهنگ و تلفیق کند.»
حالا با برنده شدن طرح این شرکت اتریشی، شاهد تکمیل شدن دفتری هستیم که احتمالا کارمندان مایکروسافت در وین، با کار کردن در چنین محیطی و سر خوردن از طبقه ای به طبقه دیگر بیشتر سر ذوق می آیند و کمتر احساس خستگی می کنند.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: narenji.ir

مطالب جالب دیگر:
شباهت دختر نانسی عجرم به کودکی مادرش + عکس
عکس های یادگاری خانم بازیگر سینما و تلویزیون در حال اسب سواری
تصاویری از کتایون اویسی دختر فتحعلی اویسی
دختری که در 14سالگی به عنوان یک مانکن حرفه ای انتخاب شد + عکس