همه چیز درباره گوشی 5 میلیون تومانی هوآوی میت ۹ mate
شاید عجیب باشد اما گوشی هوآوی میت ۹ mate قیمتی در حدود 5 میلیون تومان خواهد داشت.

قیمت گوشی هوآوی میت ۹ mate

اگر فکر می‌کنید تا به حال همه چیز را درباره پرچم‌دار جدید هوآوی، گوشی قدرتمند هوآوی میت ۹ mate فهمیده‌اید باید اطلاعات جدیدی که ایوان بلس منتشر کرده را هم بخوانید.

در هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی درباره هوآوی میت ۹ mate به بیرون درز کرده است. طبق آنچه تا به حال می‌دانستیم این گوشی دو مدل دارد. یک مدل استاندارد و یک مدل پرو.

مدل استاندارد میت ۹ تراشه Kirin 960، صفحه‌نمایش بزرگ ۵٫۹ اینچی با رزولوشن FHD، چهار گیگابایت RAM و حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد. سیستم دوربین این گوشی هم از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که از لنز‌های شرکت لایکا استفاده می‌کنند.

مدل دیگر یعنی میت ۹ پرو صفحه‌نمایش این مدل از نظر اندازه مشابه مدل قبلی است اما رزولوشن آن QHD است. از نظر سخت‌افزار داخلی این مدل هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد جز اینکه می‌توان آن را با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هم تهیه کرد.

طبق آنچه پیش از این می‌دانستیم یکی از تفاوت‌های مهم دو گوشی سیستم عاملی است که بر روی آن‌ها نصب شده است. گوشی Mate 9 عادی از اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو استفاده می‌کند اما مدل دیگر به اندروید ۷٫۱ نوقا مجهز است.

اما حالا ایوان بلس دو ویژگی جدید این گوشی را برای‌مان روشن کرده است. به گفته این منبع اطلاعاتی که در اغلب موارد هم به هدف می‌زند و اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ مشخص شده که میت ۹ قابلیت زوم اپتیکال ۴x دارد و بهترین مدل آن هم قیمتی معادل ۱۳۰۰ دلار (۴ میلیون و هفتصدهزار تومان) خواهد داشت. البته این قیمت متعلق به مدل پرو است که صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی QHD دارد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com